Black Point na IPO DAY
Przygotowująca się do debiutu na New Connect Black Point S.A. zaprezentuje jutro swoje plany rozwoju, wyniki i prognozy finansowe. Spółka będzie gościem na IPO DAY w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
Black Point, producent, dystrybutor i właściciel marki materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, planuje wprowadzenie swoich akcji do obrotu w drugim kwartale 2010 roku. - Sięgamy po możliwości, jakie daje giełda, aby realizować takie cele, jak rozwój pozycji rynkowej, zwiększenie sprzedaży i promocja marki. Nasza strategia zakłada umocnienie pozycji lidera w Polsce, a także silny rozwój działalności zagranicą ? mówi Piotr Kolbusz, prezes zarządu Black Point. - Od początku swojej działalności Black Point nieprzerwanie notuje rosnące wyniki finansowe, dzięki czemu spółka znajduje się w bardzo dobrej kondycji finansowej ? dodaje.
Black Point istnieje od 22 lat. Firma stworzyła jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży alternatywnych materiałów eksploatacyjnych i aktualnie oferuje ponad 300 rodzajów produktów m.in. tonery, atramenty i taśmy do drukarek, a od kilku miesięcy także papier fotograficzny.
Spółka jest podmiotem wiodącym w działającej na rynkach międzynarodowych Grupie Black Point, w skład której poza Black Pointem wchodzą dwie spółki: Eco Service, ogólnoświatowy broker pustych kartridży i niemiecka spółka TBG, która wspiera działania Eco Service na rynku zachodnioeuropejskim.
Doradcą oraz doradcą transakcyjnym Black Pointa jest PROFESCAPITAL sp. z o.o.