ORBIS (ORB): Informacje dot. członków RN - raport 33

Zarząd "Orbis" S.A. przekazuje informacje dotyczące członków Rady Nadzorczej "Orbis" S.A. wybranych na Nadzwyczajnym Walnym Zgromadzeniu "Orbis" S.A. w dniu 18 września 2001 r:

I. MICHAEL HERVEY

1. Michael Harvey, 41 lat

2. Członek Rady Nadzorczej "Orbis" S.A..

3. Posiadane wykształcenie, kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska, wraz z opisem

przebiegu pracy zawodowej

wykształcenie:

St. Andrews University, Scotland - First Class Honours MA, Historia

przebieg pracy zawodowej

1995 - do sierpnia 2001 Robert Fleming (Polska) SA Prezes Zarządu spółki, domu

Reklama

maklerskiego, członka Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A.,

świadczącego usługi brokerskie dla polskich i zagranicznych instytucji

finansowych

1995- Salomon Brothers Wice-President, odpowiedzialny za akcje przedsiebiorstw

z państw Europy Wschodniej i Środkowej

1993-95 Baring Securities Szef zespołu analityków i brokerów, odpowiedzialny za akcje

przedsiębiorstw z państw rejonu Europy Wschodniej i Środkowej

1991-93 IMI Securities analityk papierów wartościowych, odpowiedzialny za akcje

przedsiębiorstw w Polsce i we Włoszech

1989-91 Smith New Court (później Merill Lynch) analityk papierów wartościowych,

odpowiedzialny za akcje przedsiębiorstw hiszpańskich

1986-89 Capel Cure Myers analityk papierów wartościowych, odpowiedzialny za akcje

przedsiębiorstw hiszpańskich

1982-86 Armia Brytyjska Oficer armii brytyjskiej, Royal Regiment of Fusiliers

4. Wskazanie innej działalności wykonywanej poza przedsiębiorstwem emitenta

Nie prowadzi żadnej działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności emitenta.

II. ANDRZEJ SAJA

1. Andrzej Saja 27 lat

2. Członek Rady Nadzorczej "Orbis" S.A.

3. Posiadane wykształcenie, kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska, wraz z opisem

przebiegu pracy zawodowej

wykształcenie:

1989-1993 - I Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Czarnieckiego w Chełmie,

ukończone z wyróżnieniem

1993-2000 - studia na stosunkach międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim,

ukończone z wynikiem bardzo dobrym

1998 - złożony z wynikiem pozytywnym egzamin dla kandydatów na członków rad

nadzorczych w spółkach skarbu państwa (dyplom Ministra Skarbu Państwa)

1999 - ukończenie szkolenia w zakresie Zarządzania Marketingiem w Turystce w 

ramach programu PHARE TOURIN III

2001 - ukończenie szkolenia w zakresie zamówień publicznych

Nagrody i wyróżnienia:

1991 - laureat Olimpiady Wiedzy o Polsce i Świecie Współczesnym organizowanej

przez Uniwersytet Warszawski (VII miejsce w Polsce)

1992 - laureat Olimpiady Wiedzy o Polsce i Świecie Współczesnym (II miejsce w 

Polsce)

1992 - laureat Olimpiady z zakresu parlamentaryzmu organizowanej przez

Uniwersytet Jagielloński (I miejsce w Polsce)

przebieg pracy zawodowej:

I 1998- II 2000 doradca w Gabinecie Politycznym Prezesa Urzędu Kultury Fizycznej

i Turystyki, a od lipca 1998 wicedyrektor Gabinetu, odpowiedzialny

za sprawy promocji turystyki i gospodarki turystycznej

od 1998 członek Rady Nadzorczej Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki S.A.

jako reprezentant Ministra Skarbu Państwa (od kwietnia 2000 jako

reprezentant Polskiej Organizacji Turystycznej), od grudnia 1999 do

listopada 2000 przewodniczący Rady, od listopada 2000

wiceprzewodniczący Rady

1998-1999 członek zespołu, który z ramienia UKFiT przygotował projekt ustawy

o Polskiej Organizacji Turystycznej, a następnie koordynował prace

nad nim na forum rządu i parlamentu

od 1999 członek Polsko-Niemieckiej Rady Młodzieży jako reprezentant

polskiego rządu

VI 1999-VI 2000 członek Rady Nadzorczej Tarnowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego

S.A. jako reprezentant Ministra Skarbu Państwa

VIII 1999-VIII 2000 członek Rady Polskiej Organizacji Turystycznej, sekretarz Rady

II-VI 2000 doradca w Gabinecie Politycznym Ministra Transportu i Gospodarki

Morskiej, odpowiedzialny za sprawy turystyki

od V 2000 członek Rady Nadzorczej Centrum Edukacji Turystycznej spółka z o.o.

jako reprezentant Polskiej Organizacji Turystycznej,

wiceprzewodniczący Rady

IX 2000-V 2001 doradca prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej

od X 2000 członek Rady Nadzorczej "Orbis" S.A.

od V 2001 p.o. dyrektora Gabinetu Prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej

Znajomość języków obcych:

angielski - bardzo dobra, francuski - podstawowa, rosyjski - podstawowa

III JEAN-PHILIPPE SAVOYE

1. Jean-Philippe Savoye, 54 lat

2. Członek Rady Nadzorczej "Orbis" S.A.

3. Posiadane wykształcenie, kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem

przebiegu pracy zawodowej:

wykształcenie:

Wyższa Szkoła Handlowa w Paryżu, Magister zarządzania

Instytut Administracji Przedsiębiorstw, studia podyplomowe w dziedzinie zarządzania

administracyjnego

Instytut Nauk Politycznych w Paryżu, studia podyplomowe w dziedzinie finansów

przebieg pracy zawodowej

1998 do teraz Accor Polska - Dyrektor Generalny, odpowiedzialny w zakresie

działalności i rozwoju Accor na terenie Polski i krajów bałtyckich

1996 - 1997 Accor - Dyrektor Generalny hoteli klasy business i wypoczynkowych na

terenie Europy Centralnej i Wschodniej

1992 - 1996 Accor - Regionalny Dyrektor Generalny hoteli tradycyjnych, na terenie

Paryża

1985 - 1992 Accor - Vice Prezydent Devimco (przedsiębiorstwo handlowe),

odpowiedzialny za dział eksportu

1977 - 1985 Accor - Dyrektor Generalny hoteli klasy business i wypoczynkowej na

terenie Afryki Centralnej i Zachodniej

1975 - 1977 Novotel SIEH - Dyrektor Generalny hoteli klasy business i 

wypoczynkowej na terenie Tunezji

1973 - 1975 Hotel Meridien Brazzaville, Kongo - Dyrektor Generalny

1971 - 1972 Hotel Meridien Tours, Francja - Dyrektor działu Food and Beverage

Hotel Meridien Paris - Asystent dyrektora działu Food and Beverage

4. Wskazanie innej działalności wykonywanej poza przedsiębiorstwem emitenta, z oceną,

czy jest w stosunku do niej konkurencyjna:

1998 do teraz Accor Polska - Dyrektor Generalny, odpowiedzialny w zakresie

działalności i rozwoju Accor na terenie Polski i krajów bałtyckich.

Jest to działalność konkurencyjna w stosunku do działalności ORBIS S.A.

IV ELI ALROY

1. Eli Alroy Wiek: 50 lat

Obywatelstwo: izraelskie

2. Członek Rady Nadzorczej "Orbis" S.A.

3. Posiadane wykształcenie, kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska, wraz z opisem

przebiegu pracy zawodowej

wykształcenie:

Stanford University, USA,

Master of Science Technion Insitute of Technology, Israel,

Bachelor of Science

przebieg pracy zawodowej:

Pan Eli Alroy posiada szerokie doświadczenie międzynarodowe

w zakresie inwestycji oraz zarządzania projektami na rynku nieruchomości

1991-1994 : Dyrektor Generalny A.M.T., firmy deweloperskiej

1994-1997 : Dyrektor Generalny Kardan Real Estate

1996 - obecnie : Przewodniczący Rady Nadzorczej Globe Trade Centre S.A.

1997 - obecnie : Wiceprezes Zarządu Kardan Real Estate

2000 - obecnie : Członek Rady Nadzorczej Orbis S.A.

Pan Eli Alroy nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności

Orbis S.A.

Pan Eli Alroy nie pełnił funkcji nadzorczych lub zarządzających w podmiotach, które

znalazły się w stanie upadłości w czasie trwania jego kadencji

V.DAVID VELY

1. David Vely, 34 lata

2. członek Rady Nadzorczej "Orbis" S.A.

3. Posiadane wykształcenie, kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska, wraz z 

opisem przebiegu pracy zawodowej:

wykształcenie:

Absolwent Wyższej Szkoły Informatyki, Elektroniki i Automatyki (E.S.I.E.A.) w 

Paryżu, kierunek: systemy informatyczne.

J.L. Lellogg Graduate School of Management, Northwestern University, Evanston, USA -

MBA, specjalizacja w dziedzinie finansów i marketingu.

przebieg pracy zawodowej:

1999 - Project Manager w Accor S.A.

1998: Starwood Hotels & Resorts - asystent wiceprezesa w Zarządzie Korporacji

Sheraton i Westin Mexico D.F., Meksyk

1997 - 1998: ITT Sheraton, Mexico D.F., Meksyk - analityk działalności - Maria

Isabel Hotel & Towers

1994 - 1995: La Source Informatique (członek angielskiej grupy Arrican Lakes,

dystrybutora IBM) na terenie Djibouti, Afryka, stanowisko dyrektora

1993: Mission Francaise de Cooperation a Djibouti, Afryka - konsultant ds.

informatyki przy przedsięwzięciach finansowanych przez rząd francuski

w Djibuti

1991 - 1992: Societe Generale w Paryżu, Project Manager w Zespole ds. Badań

i Rozwoju, Departament Transakcji SWAP

Od X 2000 r. członek Rady Nadzorczej "Orbis" S.A.

4. Wskazanie innej działalności wykonywanej poza przedsiębiorstwem emitenta, z oceną,

czy jest w stosunku do niej konkurencyjna.

Od 1999 - Project Manager w Accor S.A. we Francji

Nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do przedsiębiorstwa ORBIS S.A.

VI STEPHANE MICHELANGELI

1. Stephane Michelangeli, 34 lata

2. członek Rady Nadzorczej "Orbis" S.A.

3. Posiadane wykształcenie, kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem

przebiegu pracy zawodowej:

wykształcenie:

Absolwent Uniwersytetu Pantheon-Sorbonne we Francji, Wydział Ekonomii i Prawa

Gospodarczego

przebieg pracy zawodowej:

Obecnie pełni funkcję dyrektora Deutsche Bank odpowiedzialnego za region Europy

Środkowej w grupie zajmującej się inwestycjami w sektorze nieruchomości (Real Estate

Private Equity Group). W 1998 pracował w Bankers Trust, w ramach bankowej grupy

odpowiedzialnej za pion inwestycji w nieruchomości. Wcześniej kierował szeregiem

dużych przedsięwzięć realizowanych przez Groupe Sari (podmiot zależny korporacji

Vivendi) działającej na rynku nieruchomości, a także pracował jako zastępca

dyrektora generalnego J.E. Roberts France - francuskiego oddziału funduszu

inwestycyjnego zajmującego się inwestycjami w sektorze nieruchomości.

Od X 2000 r. członek Rady Nadzorczej "Orbis" S.A.

4. Wskazanie innej działalności wykonywanej poza przedsiębiorstwem emitenta, z oceną,

czy jest w stosunku do niej konkurencyjna.

Dyrektor w Deutsche Bank, odpowiedzialny za region Europy Środkowej w pionie

inwestycji w nieruchomości.

Ponadto zajmuje stanowiska w organach następujących spółek:

ISM, spółce francuskiej zajmującej się inwestowaniem w nieruchomości;

Financicre Gratte-Ciel & Actif+, spółce deweloperskiej działającej w sektorze

budownictwa mieszkaniowego we Francji;

IP Powerhouse International, spółce deweloperskiej działającej w sektorze budownictwa

technologicznego w Europie;

KEP Technologie, spółce zajmującej się inwestycjami w sektorze elektronicznym

(oprogramowania i technologie).

Żadna z powyższej działalności nie jest konkurencyjna w stosunku do przedsiębiorstwa

"ORBIS" S.A.

VII WOJCIECH CIESIELSKI

1. Wojciech Ciesielski - 38 lat

2. Członek Rady Nadzorczej "Orbis" S.A.

3. posiadane wykształcenie, kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem

przebiegu pracy zawodowej:

wykształcenie:

wyższe prawnicze ukończone na Wydziale Prawa Uniwesytetu Jagiellońskiego w Krakowie

przebieg pracy zawodowej:

1988-1991 Sąd Rejonowy w Kielcach

1991 - nadal Szef Działu Prawnego w spółkach z Grupy Kapitałowej Michała Sołowowa

4. wskazanie innej działalności wykonywanej poza przedsiębiorstwem emitenta, z oceną,

czy jest w stosunku do niej konkurencyjna.

- Prokurent Spółek: Echo Investment S.A.

Mitex S.A.

Cersanit S.A.

Echo Media S.A.

- Przewodniczący Rady Nadzorczej Zakładu Ogrodniczego "Naramowice" Sp. z o.o.

Działalność nie jest konkurencyjna w stosunku do "Orbis" S.A.

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »