Kurs Auto-Spa spadł w debiucie na NewConnect o 4,74 proc.

Kurs akcji spółki Auto-Spa, operatora ogólnopolskiej sieci myjni bezdotykowych, spadł na otwarciu w debiucie na rynku NewConnect o 4,74 proc. do 10,45 zł. Wejście Auto-Spa było 23. debiutem w tym roku na NewConnect. Auto-Spa jest 372. firmą kwotowaną na tym parkiecie.

W czwartek do obrotu na rynku NewConnect wprowadzonych zostało 200 tys. akcji serii B, 281 tys. 891 akcji serii C oraz 127 tys. 559 akcji serii D spółki.

W ramach poprzedzających debiut ofert prywatnych firma Auto-Spa pozyskała ponad 2,6 mln zł. Środki te zostaną przeznaczone na wsparcie procesu budowy największej ogólnopolskiej sieci myjni bezdotykowych.

Auto-Spa zajmuje się budową, sprzedażą i zarządzaniem siecią myjni bezdotykowych działających pod tą samą marką. W ramach sieci funkcjonują 32 myjnie, w tym 8 franczyzowych.

W 2011 r. Auto-Spa wygenerowała przychody w wysokości 15,9 mln zł, o ponad 13 proc. wyższe niż w roku poprzednim. Zysk netto wzrósł do 4,1 mln zł z 2,1 mln zł w 2010.

Reklama

Biznes INTERIA.PL na Facebooku. Dołącz do nas i bądź na bieżąco z informacjami gospodarczymi

PAP
Dowiedz się więcej na temat: NewConnect | rynek pierwotny | debiut giełdowy | Auto-Spa S.A.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »