ROBYG: Kolejny etap Green Mokotów w sprzedaży

Grupa ROBYG wprowadziła do sprzedaży 57 lokali w 9. etapie inwestycji Green Mokotów. Rozpoczęcie prac budowlanych Green Mokotów zaplanowane jest na Q3 2018, a zakończenie na Q3 2020. Do nabycia są lokale o metrażach od 40 m kw. do 121 m kw. Mokotowskie inwestycje Grupy ROBYG cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem klientów, co znajduje odzwierciedlenie w wynikach sprzedaży.

Grupa ROBYG wprowadziła do sprzedaży 57 lokali w 9. etapie inwestycji Green Mokotów. Rozpoczęcie prac budowlanych Green Mokotów zaplanowane jest na Q3 2018, a zakończenie na Q3 2020. Do nabycia są lokale o metrażach od 40 m kw. do 121 m kw. Mokotowskie inwestycje Grupy ROBYG cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem klientów, co znajduje odzwierciedlenie w wynikach sprzedaży.

Inwestycja bez dodatkowych opłat, zostanie wyposażona w system Smart House, który podnosi komfort i bezpieczeństwo użytkowania oraz umożliwia obniżenie kosztów eksploatacyjnych.

- Kontraktacja za 2017 rok na poziomie 3471 lokali - czyli powyżej oczekiwań grupy - jest dowodem na słuszność przyjętej przez ROBYG strategii. Celem grupy jest dostarczanie na rynek integralnych terenów miejskich z pełną infrastrukturą usługową, położonych w dogodnych komunikacyjnie lokalizacjach. Green Mokotów to jeden z takich projektów. Ponad 800 lokalowy projekt na warszawskim Mokotowie sprzedaje się bardzo szybko, dlatego uruchamiamy kolejne etapy. Cała inwestycja realizowana jest niezwykle sprawnie - obecnie już 3 budynki są odbierane przez właścicieli, którzy wkrótce zamieszkają w tym pięknym miejscu. Zainteresowanie Green Mokotów to zasługa skrupulatnego zaplanowania. Mokotów to jedna z popularniejszych dzielnic Warszawy pełna zieleni, punktów usługowych i miejsc do wypoczynku. Wpisaliśmy Green Mokotów w tę stylistykę z położeniem na skarpie wśród zieleni i dopasowaniem projektu architektonicznego do otoczenia. Naszym celem jest stworzenie nowoczesnej przestrzeni wkomponowującej się w charakter dzielnic, gdzie mieszkańcy będą czuli się dobrze, a życie będzie wygodne - mówi Joanna Chojecka, dyrektor ds. sprzedaży ROBYG w Warszawie.

Reklama

Opr. MD

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Robyg SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »