EKOPOL (EGH): System rejestracji pozycji GPS dostaw paliw w ramach rejestracji SENT na platformie PUESC w ramach technologii „Innowacyjne przedsiębiorstwo” - raport 21

W oparciu o zebrane doświadczenia, opinie oraz uwagi klientów Ekopolu Górnośląskiego Holding SA wprowadza aplikację GPS-SENT MOBILE której celem jest przekazywanie precyzyjnej pozycji cysterny z zamówionym paliwem do klienta za pomocą technologii GPS.

Aplikacja po otrzymaniu powiadomienia o planowanym zleceniu, automatycznie przekazuje zamawiającemu / klientowi wiadomość email ze szczegółami planowanej dostawy. Gdy cysterna pobiera zamówione paliwo na terminalu, do klienta zostaje dodatkowo przesłana automatycznie wiadomość o rozpoczęciu przewozu i aktualnej pozycji cysterny w czasie rzeczywistym. Pozycja GPS wraz z podglądem pojazdu na mapach Google jest przekazywana do momentu rozładowania paliwa w docelowej lokalizacji.

Reklama

W przypadku gdy przewóz paliwa do danego klienta nie rozpoczyna się bezpośrednio z terminala paliwowego (klient nie jest pierwszym odbierającym w danym przejeździe), zamawiający otrzymuje informację o pozycji GPS cysterny od momentu opuszczenia cysterny z poprzedniej lokalizacji rozładunku.

Wszystkie etapy przekazywania informacji do zamawiającego odbywają się w sposób automatyczny oraz bezprzewodowy dzięki czemu uzyskano bardzo szybki czas reakcji systemu oraz wyeliminowano możliwość pomyłki czy niedopatrzenia w trakcie monitorowania dostawy.

Podstawa prawna:

§ 5 ust.1 pkt 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"




Osoby reprezentujące spółkę:
Andrzej Piecuch - Prezes Zarządu

GPW
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »