Nowy portal Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.

Agencja Artegence stworzyła nowe strony internetowe dla Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych SA. Mają one wspomóc budowę wizerunku PWPW SA godzącego bogatą tradycję firmy z nowoczesnością, zorientowaną na rynek najnowszych technologii.

Agencja Artegence  stworzyła nowe strony internetowe dla Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych SA. Mają one wspomóc budowę wizerunku PWPW SA godzącego bogatą tradycję firmy z nowoczesnością, zorientowaną  na  rynek najnowszych technologii.

Agencja Artegence stworzyła nowe strony internetowe dla Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych SA. Mają one wspomóc budowę wizerunku PWPW SA godzącego bogatą tradycję firmy z nowoczesnością, zorientowaną na rynek najnowszych technologii.



Informacji na temat produkcji papierów wartościowych takich jak np: banknoty, dowody osobiste, paszporty, prawa jazdy, czy banderole akcyzowe towarzyszy prezentacja nowych przedsięwzięć: Polskiej Platformy Przetargowej oraz Polskiego Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum.



Tradycyjna i e-biznesowa strona działalności PWPW S.A. jest przedstawiona na głównej stronie w formie tzw. Quick tour'u. To rzadko spotykane w polskim Internecie narzędzie umożliwia odwiedzającemu błyskawiczne zapoznanie się z podstawowymi informacjami dotyczącymi firmy.

Reklama



Kolejnym kluczowym elementem sprzedażowym portalu jest sposób prezentacji informacji o usługach. Poza klasycznym wyszukiwaniem 'po produktach' można przeszukiwać ofertę adresowaną do odbiorców poszczególnych sektorów rynkowych. Tak więc będąc klientem, reprezentującym na przykład administrację rządową, wybieramy odpowiednią opcję i uzyskujemy wgląd w zestawienie produktów dla tego segmentu.



Artegence podczas planowania architektury informacyjnej portalu położyło duży nacisk na funkcjonowanie serwisu jako skutecznego narzędzia sprzedaży.


'Artegence zbudowało efektywny system zarządzania relacjami marki z klientami.- mówi Artur Gortych, prezes zarządu Artegence - Istotnym zadaniem było usprawnienie procesu mającego początek w momencie zainteresowania nowych odbiorców ofertą a finał w zainicjonowaniu kontaktu z właściwym specjalistą ze strony PWPW S.A.'



Design portalu, przyjmując postać papieru wartościowego, łączy komunikacyjnie markę PWPW z tradycyjną gwarancją bezpieczeństwa i niezawodności.



http://www.pwpw.pl


e-biznes.pl
Dowiedz się więcej na temat: portal | one | Polskie | agencja | PWPW | firmy | papiery
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »