WINVEST (WIS): Nowy produkt reklamowy IGroup i Ad Net - raport 10

Raport bieżący nr 10/2006

Podstawa prawna:

W związku z podpisanym 28 lutego 2006 r. listem intencyjnym z CR Media Consulting S.A., Internet Group S.A. i Ad Net (należąca do grupy CR Media Consulting S.A.) stworzyły ofertę, która jest elementem realizacji wspólnej strategii, bazującej na synergii zasobów Internet Group S.A. i CR Media Consulting S.A.

Począwszy od kwietnia 2006 roku, największa w Polsce sieć internetowa Ad Net, rozpoczęła testy nowego produktu skierowanego do klientów reklamowych. Produkt umożliwia rozliczanie kampanii reklamowych realizowanych na zrzeszonych w sieci witrynach w oparciu o wygenerowane kontakty z udostępnianym przez Internet Group S.A. Call Center. Kampania testowa promuje należącą do Internet Group S.A. usługę telekomunikacyjną HaloNet.

Reklama

Oferta jest skierowana do klientów, którzy definiują cele swoich kampanii poziomem wygenerowanych kontaktów telefonicznych.

Jednym z elementów realizacji wspólnej strategii Internet Group S.A. i CR Media Consulting S.A. jest rozwój projektów e-marketingowych i stworzenie pierwszego kompleksowego E-Kontakt Center, integrującego telekomunikacyjne i internetowe techniki wspierające sprzedaż.

Data autoryzacji: 31.05.05 16:46

Józef Jerzy Jędrzejczyk - Prezes Zarządu

Emitent
Dowiedz się więcej na temat: Internet Group SA | internet | net
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »