WINVEST (WIS): Nowy produkt reklamowy IGroup i Ad Net - raport 10
Raport bieżący nr 10/2006
Podstawa prawna:
W związku z podpisanym 28 lutego 2006 r. listem intencyjnym z CR Media Consulting S.A., Internet Group S.A. i Ad Net (należąca do grupy CR Media Consulting S.A.) stworzyły ofertę, która jest elementem realizacji wspólnej strategii, bazującej na synergii zasobów Internet Group S.A. i CR Media Consulting S.A.
Począwszy od kwietnia 2006 roku, największa w Polsce sieć internetowa Ad Net, rozpoczęła testy nowego produktu skierowanego do klientów reklamowych. Produkt umożliwia rozliczanie kampanii reklamowych realizowanych na zrzeszonych w sieci witrynach w oparciu o wygenerowane kontakty z udostępnianym przez Internet Group S.A. Call Center. Kampania testowa promuje należącą do Internet Group S.A. usługę telekomunikacyjną HaloNet.
Oferta jest skierowana do klientów, którzy definiują cele swoich kampanii poziomem wygenerowanych kontaktów telefonicznych.
Jednym z elementów realizacji wspólnej strategii Internet Group S.A. i CR Media Consulting S.A. jest rozwój projektów e-marketingowych i stworzenie pierwszego kompleksowego E-Kontakt Center, integrującego telekomunikacyjne i internetowe techniki wspierające sprzedaż.
Data autoryzacji: 31.05.05 16:46
Józef Jerzy Jędrzejczyk - Prezes Zarządu