Wielka zmiana na rynku telewizyjnym. TVN pokonany!

W maju 2011 r. całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 13,92 proc. z 14,12 proc. w analogicznym okresie roku poprzedniego. Stacja spadła z drugiego na trzecie miejsce - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych TNS OBOP.

Na pierwszym miejscu utrzymała się TVP1, ale oglądalność stacji zmniejszyła się do 18,47 proc. z 18,61 proc.

Na drugim miejscu znalazła się Telewizja Polsat z udziałem na poziomie 14,02 proc., zbliżonym do zeszłorocznego.

Oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo wzrosła w maju br. do 15,78 proc. z 14,91 proc. rok wcześniej. Tym samym stacja ta przemieściła się na drugie z trzeciego miejsca.

Na pierwszym miejscu pozostał Polsat, którego udział wzrósł do 17,06 proc. z 16,75 proc.

Na trzecie miejsce z drugiego spadła TVP1, której udział zmniejszył się do 14,72 proc. z 15,40 proc.

Reklama

Czwartą pozycję ponownie zajęła TVP2, chociaż jej udział wzrósł nieznacznie do 13,08 proc. z 13,03 proc.

W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta) kanał TVN obronił pozycję lidera, a jego udział wzrósł w maju 2011 r. do 17,18 proc. z 16,66 proc. rok wcześniej. Także Polsat utrzymał się na drugiej pozycji zwiększając w tym okresie swój udział do 15,50 proc. z 15,48 proc. Na trzecim miejscu, podobnie jak przed rokiem, uplasowała się TVP1. Zanotowała ona wzrost udziału do 13,63 proc. z 13,26 proc.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: TVP1 | TNS OBOP | Telewizja Polsat SA | telewizja | TVN SA | ranking | TVP 2
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »