SERENITY (SRT): Zawarcie znaczącej umowy . - raport 54

W nawiązaniu do raportu bieżącego EBI o numerze 50/2010 z dnia 10.08.2010 Zarząd Serenity SA pragnie uzupełnić informacje dotyczące zawartej znaczącej umowy.


W dniu 6 sierpnia Serenity SA zawarła umowę z Ergo Hestia w zakresie obsługi powypadkowej pacjentów posiadających ubezpieczenie OC w ramach oferty ubezpieczyciela.


Na mocy umowy Serenity SA uzyskała możliwość obsługi rehabilitacyjnej poszkodowanych w wypadkach komunikacyjnych rozliczając koszty tych świadczeń bezpośrednio z ubezpieczycielem.

Reklama

W ten sposób Spółka stała się placówką rehabilitacyjną pierwszego wyboru dla pacjentów objętych ubezpieczeniem OC w Ergo Hestia.

We wrześniu bieżącego roku placówka Serenity w Gdańsku w ramach umowy rozpoczyna rehabilitację pierwszych pacjentów.


Z punktu widzenia rynku na którym działa Spółka umowa ma pionierski charakter - jest to pierwsza tego typu umowa pomiędzy ubezpieczycielem a placówką opieki zdrowotnej w Polsce.

Tego typu rozwiązania są szeroko praktykowane w krajach Europy Zachodniej.


Spółka planuje podpisanie kolejnych podobnych umów w celu ułatwienia poszkodowanym w dostępie do rehabilitacji, objętych ubezpieczeniem OC.


Zarząd Spółki uznaje umowę za istotną z punktu widzenia posiadanej oferty oraz kompleksowości obsługi pacjentów, a także planowanych z tytułu jej podpisania przychodów.


Podstawa prawna:§ 3 ust. 1. Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".





Osoby reprezentujące spółkę:
Marek Bylina - Dyrektor Zarządzający

GPW
Dowiedz się więcej na temat: SERENITY | pragnie | EBI
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »