POLYMETAL (POL): Zgłoszenia kandydatów do Rady Nadzorczej Mewa S.A. - raport 51

Raport bieżący nr 51/2007
Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Zarząd Spółki MEWA S.A. zawiadamia, że w związku ze zwołaniem na dzień 23 października 2007r. Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Spółki Zakłady Dziewiarskie MEWA S.A. (Spółka), z punktem porządku obrad obejmującym "zmiany w składzie Rady Nadzorczej", Akcjonariusze zgłosili do Spółki następujące kandydatury do Rady Nadzorczej, które będą przedstawione na NWZ:

1. Dariusz Paweł Czepiel -

Naczelnik Wydziału Własnych Inwestycji Kapitałowych w Departamencie Inwestycyjnym Banku Gospodarstwa Krajowego.

Reklama

Absolwent Politechniki Warszawskiej, kierunek organizacja i zarządzanie przemysłem. Odbył studia doktoranckie organizowane przy Instytucie Organizacji i Zarządzania w Przemyśle ORGMASZ. Uczestnik wielu szkoleń, kursów i konferencji związanych tematycznie z bankowością inwestycyjną i korporacyjną. Ukończył także kurs dla kandydatów na członków rad nadzorczych w spółkach Skarbu Państwa.

Pracę zawodową rozpoczął w 1993 r. w Banku Gospodarstwa Krajowego w pionie kredytowym. W latach 1994-1997 pracował w Polskim Banku Inwestycyjnym S.A., a w latach 1997-2004 w Kredyt Banku S.A. na stanowisku naczelnika wydziału w pionie inwestycji kapitałowych. Dodatkowo w latach 2000-2004 zatrudniony był w BFI Serwis Sp. z o.o. (podmiot z grupy Kredyt Banku S.A.), pełniąc w ostatnim okresie funkcję Prezesa Zarządu spółki. Był także likwidatorem Eurofund Management Polska Sp. z o.o. - firmy zarządzającej NFI "Piast" oraz prowadził zajęcia z przedmiotu "biznes plan" w Wyższej Szkole Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie.

Obecnie jest członkiem Rad Nadzorczych następujących spółek: Zakłady Lniarskie ORZEŁ S.A. oraz WAMTECHNIK Sp. z o.o. W przeszłości zasiadał w Radach Nadzorczych następujących podmiotów gospodarczych: Solaris Bus&Coach S.A., DOLWIS S.A., JAROMA S.A., Bud-Bank Leasing Sp. z o.o., Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o. w Jeleniej Górze.

Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej, jak również nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu.

Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie Ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.

2. Jacek Drozd

2007 - obecnie OPF Optotelekomunikacja S.A. Wiceprezes Zarządu (odpowiedzialny za pion finansowo- księgowy, marketing)

2005- 2007 Bank Gospodarstwa Krajowego - Oddział w Lublinie Dyrektor Oddziału ( w pierwszym okresie odpowiedzialny za organizację oddziału. Od października 2005 roku nadzór nad: działalnością zespołu obsługi klientów, komórką analiz i wsparcia.)

2002- 2005 Zakłady Azotowe w Puławach S.A. Dyrektor Finansowy (odpowiedzialny za: pion księgowy, pion zarządzania płynnością, rozliczenia krajowe i zagraniczne, windykację, zarządzanie i inwestycje kapitałowe oraz za bezpośrednie kontakty z bankami w zakresie ustalania szczegółowych warunków zabezpieczeń, spłaty oraz kosztów kredytów niezbędnych do prowadzenia działalności bieżącej ZAP S.A.

Przewodniczący zespołów ds.:

-opracowania projektów finansowania zadania inwestycyjnego "Melamina III"

-zbycia akcji i udziałów spółek w ramach restrukturyzacji finansowego majątku trwałego

-zbycia nieruchomości niezwiązanych z bezpośrednią działalnością produkcyjną

Koordynator działań związanych z przeprowadzeniem procesu prywatyzacji ZAP S.A. w szczególności z dopuszczeniem akcji do publicznego obrotu).

2000-2002 Wschodni Bank Cukrownictwa

Prezes Zarządu (odpowiedzialny za: biuro prawne, departament informatyki, departament organizacji i kadr, biuro kontroli wewnętrznej, departament operacyjno- rachunkowy)

1998-2000 Centralny Dom Maklerski PeKaO S.A.

Dyrektor Oddziału Regionalnego (współpraca z instytucjonalnymi klientami oraz nadzór nad siecią sprzedaży w regionie)

1992-1998 Bank Depozytowo- Kredytowy S.A. w Lublinie

Dyrektor Biura Maklerskiego (odpowiedzialny za strategię i rozwój biura oraz inwestycje banku na publicznym rynku papierów wartościowych)

1991-1992 Bank Depozytowo-Kredytowy S.A. w Lublinie

Makler papierów wartościowych (organizacja biura maklerskiego)

1991 Dom Maklerski Penetrator S.A. Kraków

Makler papierów wartościowych (organizacja i nadzór nad obrotem obligacjami Skarbu Państwa na rynku wtórnym)

1990 Bank Depozytowo-Kredytowy S.A. w Lublinie

Stażysta/Referent (wydział operacyjno-rachunkowy, wydział kredytów)

Pełnione funkcje:

1996-1997 Członek Rady Nadzorczej- Centralna Tabela Ofert S.A.

1997-1999 Członek Rady Nadzorczej- Bank Depozytowo-Kredytowy Ltd. Łuck/Ukraina)

1997-2002 Członek Rady Nadzorczej- Montex S.A. Lublin

2002-2003 Członek Rady Nadzorczej- Navitrans Sp. z o.o. Gdynia

2003- 2005 Członek Rady Nadzorczej- Bałtycka Baza Masowa Sp. z o.o. Gdynia

2006-nadal Członek Społecznej Rady Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Lublinie

2007-nadal Przewodniczący Rady Nadzorczej LPEC Lublin

2007-nadal Członek Rady Nadzorczej Pile -Elbud Kraków

Kwalifikacje:

1990 magister Ekonomii - Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie

1991 makler papierów wartościowych nr licencji 23

1996 egzamin państwowy dla członków Rad Nadzorczych Spółek Skarbu Państwa

2004 studia podyplomowe - "Rachunkowość" AE im. O. Lange we Wrocławiu

Ukończone liczne szkolenia z zakresu m.in. rynku kapitałowego, prawa, zarządzania, podatków, ekonomiki i finansów przedsiębiorstw, a także bankowości i finansów.

Języki obce: Język angielski , język rosyjski.

Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej, jak również nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu.

Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie Ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.

3. Małgorzata Grosicka

DOŚWIADCZENIE

od VII.2007 TRW Polska Sp. z o.o. (Oddział w Częstochowie)

Stanowisko: Analityk Integracji Procesów Biznesowych;

Opis stanowiska:

Sukcesywne migracje europejskich oddziałów księgowych firmy TRW w przełożeniu na globalny program MySAP FI, którego obsługa ma być prowadzona i wspierana z nowo utworzonego oddziału Europejskiego Centrum Usług Finansowych (ESSC - European Share Service Center) zlokalizowanego w Polsce w Częstochowie.

Pomoc w implementacji bazowej struktury dostarczania usług finansowych, która ma spełniać oczekiwania wszystkich udziałowców i klientów;

Oddelegowania do siedzib finansowych firmy zlokalizowanych w Europie w celu pozyskania tzw. know-how

Obowiązki:

Zdobycie gruntownej wiedzy na temat nowego systemu finansowego GIFCO (Global Instance Finance and Controlling), stanowiącego rozbudowaną wersję programu SAP, który ma na celu ułatwienie procesu raportowania do spółki matki zlokalizowanej w USA, w przełożeniu na różnice pomiędzy prawem lokalnym a US GAAP;

Migracja i przekład zasad księgowych z lokalnego programu QAD na nowo wprowadzany program GIFCO poparte dogłębnymi testami implementowanego systemu;

Dokumentacja lokalnych procesów finansowych w celu migracji ich do nowego centrum ESSC przy równoczesnym zaspokojeniu wymagań Ustawy Sarbanes-Oxley;

Identyfikacja i pomoc w rozwiązywaniu różnic pomiędzy istniejącymi procesami finansowymi a nowymi, dostosowanymi do potrzeb wprowadzanego systemu;

Ciągła optymalizacja i ulepszanie procesów GIFCO i docelowo wsparcie ze strony Centrum Usług Finansowych w Polsce;

Szkolenie nowych pracowników z nowego programu finansowego i zasad księgowości.

IV.2005 - VI.2007 Capgemini Polska Sp. z o.o.

Szeroki zakres usług finansowych świadczonych klientom firmy; udział i wsparcie 3 projektów:

-specjalista księgi głównej i środków trwałych w Zespole ds. Przejęć Globalnych (ostatni projekt), mającym na celu migrację procesów biznesowych firm o zróżnicowanym profilu działalności do centrum finansowego zlokalizowanego w Krakowie; tworzenie dokumentacji, map procesowych i przekazywanie zdobytej wiedzy miejscowym pracownikom księgowości;

-Aktywa trwałe;

Naliczenie i uzgadnianie amortyzacji, naliczanie odroczonego podatku, uzgadnianie kont księgi głównej do modułu środków trwałych;

Sprawdzanie wniosków kapitałowych i ich dalsze procesowanie, tworzenie zamówień oraz aktywów trwałych (ewidencjonowanie);

Monitorowanie środków trwałych w budowie; zarządzanie raportami inwestycyjnymi; nadzór wydatków inwestycyjnych w ramach projektów;

Współpraca z managerami projektów, szeroko rozumiane doradztwo z zakresu środków trwałych.

Przygotowywanie raportów z zakresu środków trwałych wg kosztów i wg dziedzin działalności gospodarczej; prognozy amortyzacji.

-Dział Należności.

Procesowanie wyciągów bankowych oraz faktur; codzienny kontakt z klientem.

Comiesięczne uzgodnienia kont pomiędzy oddziałami firmy rozmieszczonymi na całym świecie; Raportowanie statusu należności i zobowiązań pod koniec każdego miesiąca;

Udział w dwóch przejęciach procesów finansowych, a także oddelegowanie na dłuższy okres do siedziby klienta (3 miesiące) jako jeden z ich pracowników.

Szkoleniu innych członków zespołu.

XI.2004 - 28.II.2005 2gk CONSULTING, własna działalność.

Stanowisko: konsultant. Profil firmy: doradztwo w zakresie MSR / MSSF.

Doradztwo finansowo-księgowe, wdrażanie, stosowanie i raportowanie wg Międzynarodowych Standardów Rachunkowości MSR (Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej MSSF).

Prowadzenie księgowości własnej firmy (rejestry VAT, PIT, sporządzanie deklaracji podatkowych); Wdrażanie nowych planów marketingowych, kontakty z klientami firmy.

III.2004 - X.2004 Dreamtime Poland Sp. z o.o., (amerykańska firma IT)

Stanowisko: Księgowy ds. Rachunkowości Finansowej i Zarządczej; Praca w międzynarodowym środowisku; odpowiedzialność za prowadzenie księgowości zarówno amerykańskiej spółki-matki jak i jej europejskiego oddziału przestrzegając zasad US GAAP i MSSF;

Kontrola i uzgadnianie kont bankowych, monitorowanie przepływów pieniężnych, asysta w zarządzaniu projektami finansowymi, m.in. realizacja projektu odłączenia ksiąg spółki zależnej;

Dostosowywanie planu kont do zmiennego otoczenia firmy i oferty produktów;

Fakturowanie międzynarodowych klientów;

Alokowanie sprzedaży na właściwe konta kosztów uzyskania przychodów;

Sprawdzanie kompletności, dokładności i istnienia zapisów księgowych;

Dokumentacja czasu pracy programistów, lokowanie kosztów pracy podwykonawców na właściwe projekty, przygotowywanie informacji dot. listy płac.

XII.2002 - IV.2003 Deloitte & Touche, Dział Audytu

Stanowisko: asystent;

Zakres obowiązków: pomoc w badaniu sprawozdań finansowych spółek;

Badanie należności, zobowiązań, kosztów oraz list płac; wstępne "badania środowiskowe" klienta.

POZOSTAŁE DOŚWIADCZENIE

IV.2003 - VI.2003 udział w internetowej grze symulacyjnej EUROMANAGER

2001 - 2004 działalność w Kole Naukowym Rynku Kapitałowego INDEX

Organizacja sympozjów i konferencji, m.in. takich jak:

¡sympozjum "Alternatywne formy oszczędzania"

¡konferencja "Rynki w Środkowej Europie: współpraca i rozwój"

¡konferencja "Ile warty jest polski rynek?"

¡sympozjum "Czy grozi nam kryzys walutowy?"

WYKSZTAŁCENIE

1999-2004 AKADEMIA EKONOMICZNA W KRAKOWIE

Tytuł magistra z zakresu Finansów i Bankowości, specjalizacja: Rewizja Finansowa.

Temat pracy magisterskiej: "Badanie sprawozdań finansowych i działalność biegłych rewidentów".

KURSY, SZKOLENIA

kurs z programu finansowo-księgowego SYMFOMIA (zakończony certyfikatem w 2003);

kurs z programu CDN OPTIMA (zakończony certyfikatem w 2003 r.);

Introduction to Financial Economics - kurs w jęz. angielskim;

Topics in Monetary Theory and Policy in an Open Economy - kurs w jęz. angielskim;

Zrzeszenie Inwestorów Indywidualnych - Konferencja "Wall Street";

"Risk it" - konferencja I szkolenie z zakresu ryzyka zmiany kursu i ryzyka walutowego.

UMIEJĘTNOŚCI

komputer: Microsoft Office, Windows, Internet, oprogramowanie finansowe:SYMFONIA, CDN OPTIMA, SAP, iSCALA, QAD

język angielski: biegły,język niemiecki: podstawowy, język hiszpański: podstawowy

prawo jazdy

HOBBY I ZAINTERESOWANIA

audyt, podróże, żeglarstwo, siatkówka, książki psychologiczne, taniec towarzyski.

Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej, jak również nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu.

Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie Ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.

4. Norbert Kozioł

UMIEJĘTNOŚCI I ZDOLNOŚCI:

Komunikatywność - umiejętność nawiązywania kontaktów biznesowych, skuteczność w prowadzeniu skomplikowanych negocjacji /Mitex, Odlewnie Polskie, Wandalex, Poligrafia, Exbud, Strzelec/.

Zdolności analityczne - tworzenie systemów monitorujących efektywność funkcjonowania firmy, systemów motywacyjnych dla pracowników, systemów restrukturyzacyjnych.

Zdolności przywódcze, podzielność uwagi, umiejętność organizowania pracy i kierowanie wieloma grupami zadaniowymi jednocześnie.

Doskonała znajomość psychologii rynków finansowych, analizy technicznej /własne koncepcje analityczne/.

KARIERA ZAWODOWA:

Dom Maklerski POLONIA NET S.A.

Styczeń 2005-Wiceprezes Zarządu

-Negocjacje biznesowe oraz ocena projektów inwestycyjnych, opracowywanie strategii pozyskiwania kapitału przez podmioty gospodarcze: LEOPARD SA., OPEN NET SA., TENOS Sp. z o.o.

-Prowadzenie i nadzorowanie projektów związanych z rynkiem regulowanym, opracowywanie strategii i planów finansowych spółek kapitałowych, przygotowywaniem i plasowanie emisji akcji, wycena spółek, prowadzenie fuzji i przejęć: m in: Swissmed Centrum Zdrowia S.A., Próchnik S.A., Dom Obrót Wierzytelnościami CASH FLOW S.A., Fon S.A., LSI SOFTWARE S.A., Zakłady Dziewiarskie MEWA SA., SEKO SA., PE ELKOP SA., Swarzędz Meble SA., QUANTUM Software S.A., Arcus S.A.,

-Prowadzenie projektów na rynku niepublicznym w zakresie przeprowadzenia procesu udostępniania akcji pracownikom Spółki m in dla FORTUM HEAT POLSKA Sp. z o.o.

DM PENETRATOR SA Centrala Kraków:

Przewodniczący Komitetu Inwestycyjnego Wydziału Zarządzania

Kwiecień 2001- Grudzień 2004 - Opracowanie i zaoferowanie Klientom nowatorskich strategii

inwestycyjnych, systemu zbiorczego składania zleceń, bieżący monitoring wyników.

Dyrektor Biura Maklerskiego

Kwiecień 1999- Grudzień 2004 - Zarządzanie Centralą Biura Maklerskiego oraz siecią oddziałów.

-Odpowiedzialny za rynek pierwotny i wtórny.

-Opracowanie koncepcji funkcjonowania i rozliczeń dla mniejszych jednostek organizacyjnych /POK/ gwarantującej ograniczenie ryzyk dla firmy z jednoczesną gwarancją braku możliwości ponoszenia strat na działalności podstawowej, wdrożenie systemu w czterech jednostkach - Sierpień 2003

-Opracowanie systemów monitorujących oraz procedur ograniczających ryzyka dla firmy. Monitorowanie ryzyk związanych z płynnością i przepływami finansowymi Klientów, instrumentami pochodnymi, klasami inwestowania z częściowym pokryciem lub bez pokrycia, opracowanie procedur ograniczających ryzyka do minimum.

-Wprowadzenie nowego systemu naliczania prowizji dla transakcji odwrotnych wykonywanych w tym samym dniu nowość na rynku -wzrost obrotów i co za tym idzie przychodów o około 35%. Koncepcja ta znalazła uznanie wśród konkurencyjnych Biur i Domów Maklerskich - wszystkie wprowadziły taki sposób rozliczeń w ciągu roku do swoich ofert.

-Opracowanie akcji marketingowej i koncepcji sprzedaży przy prywatyzacjach Skarbu Państwa: PKN Orlen S.A., KGHM, PEKAO, TPSA, PKO BP zapewniającej min. 11% udział w rynku w transzy inwestorów indywidualnych.

DM PENETRATOR SA Oddział Kielce:

Luty 1998 - Czerwiec 1999 Szef Maklerów Rekomendujących

-Główny analityk techniczny - odpowiedzialny za przekazywane rekomendacje Klientom.

-Opracowywanie parametrów strategii inwestycyjnej dla poszczególnych grup Klientów, dobór papierów wartościowych do portfeli, opracowanie standardu obsługi Klientów indywidualnych i instytucj onalnych.

Zastępca dyrektora - Kierownik działu operacyjnego

kwiecień- marzec Monitorowanie i zarządzanie płynnością oddziału kieleckiego,

współpraca z bankami, opracowanie zasad lokowania wolnych środków, negocjowanie nowych produktów dla Klientów obsługa klientów instytucjonalnych.

Grudzień 1994- Marzec 1999 Kierownik działu operacyjnego.

Makler papierów wartościowych

DODATKOWE DOŚWIADCZENIE:

OPEN NET S.A.

Maj 2006 - Czerwiec 2007 Zastępca Przewodniczącego Rady Nadzorczej Spółki.

Doradca Prezesa Spółki Odlewnie Polskie S.A.

Luty 2004 - Październik 2004 Współ-zarządzający projektem w związku z przygotowaniem i

przeprowadzeniem oferty publicznej emisji akcji spółki w tym rekomendacji struktury oferty publicznej i ceny emisyjnej akcji Emitenta.

-Doradztwo w sprawie zasad i trybu wprowadzenia projektowanego

programu opcji menedżerskich dla kadry zarządzającej Emitenta.

Szkoła Giełdowa w Rzeszowie

Wrzesień 1999- Grudzień 2003 . Prowadzenie wykładów z tematu "Wybór Spółki".

Wyższa Szkoła Handlowa w Kielcach:

Październik 1995- Lipiec 2000 Wykładowca

Prowadzenie wykładów, seminariów i ćwiczeń na studiach dziennych i zaocznych /licencjackich i magisterskich/ z tematów: "Rynek Papierów

Wartościowych" "Techniki inwestowania"

-Promotor

Prac licencjackich z zakresu "Rynek Finansowy"

-Recenzent

Prac licencjackich z zakresu "Rynek Finansowy"

W YKSZTAŁ CENIE:

Czerwiec 1995 Szkoła Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego

Podyplomowe studia ukończone z wynikiem bardzo dobrym.

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie

Rynku kapitałowego.

Czerwiec 1994 Komisja Papierów Wartościowych

Egzamin dla kandydatów na Maklera Papierów Wartościowych / zdany za pierwszym razem - 239 pkt./ Licencja Maklera Papierów Wartościowych - nr 623

1980-1985 Akademia Rolnicza w Krakowie wydział Ogrodniczy Studia wyższe

ukończone z wynikiem bardzo dobrym. Dyplom - magister inżynier ogrodnik.

DODATKOWE KWALFIKACJE:

Listopad 2002- Marzec 2003 Instytut Rozwoju Biznesu Fundacja - Centrum Prywatyzacji

Studium Doradcy Inwestycyjnego i Analityka Papierów Wartościowych

Wrzesień 1998 Międzynarodowa Szkoła Bankowości i Finansów w Katowicach

Transakcje Walutowe w praktyce - seminarium

OSOBISTE CECHY: Zdecydowany, decyzyjny, punktualny, kontaktowy, medialny, kreatywny,

odpowiedzialny, łatwo nawiązujący kontakty.

JĘZYKI OBCE: Angielski - upper intermidiet w trakcie intensywnej nauki.

Rosyjski - podstawowa znajomość.

DODATKOWE UMIEJĘTNOŚCI: Prawo Jazdy kategorii - B

Bardzo dobra znajomość obsługi programów Word, PowerPoint, Excel, Omega Research SuperCharts, Zdolność abstrakcyjnego myślenia.

NAGRODY I WYRÓśNIENIA:

Nagroda Zarządu DM PENETRATOR S.A.

Czerwiec 2000 Za skuteczne i sprawne zdynamizowanie w 1999r. Działalności Biura

Maklerskiego przy kompleksowym zabezpieczeniu interesów DM

PENETRATOR S.A.

Nagroda Zarządu DM PENETRATOR S.A.

Maj 1999 Za szczególne zaangażowanie w wykonywaniu swoich obowiązków w 1998r

Nagroda Zarządu DM PENETRATOR SA

Luty 1998 Za szczególne zaangażowanie w wykonywaniu swoich obowiązków w 1997r

ZAINTERESOWANIA:Wycieczki rowerowe, narciarstwo zjazdowe, jazda na rolkach, brydż

dobra sensacyjna książka, psychologia, religie świata.

Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej, jak również nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu.

Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie Ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Józef Kiszka - Prezes Zarządu

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »