EMPERIA (EMPERIA (D. EMP)): Wstępne wyniki sprzedaży towarów osiągnięte przez Stokrotka Sp. z o.o. w sierpniu 2016 roku. - raport 85

Raport bieżący nr 85/2016

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd Emperia Holding S.A. ("Emitent”) z siedzibą w Warszawie informuje, że spółka zależna Stokrotka Sp. z o.o. ("Stokrotka”) osiągnęła w sierpniu 2016 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 187 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w sierpniu 2015 roku o ok. 15,7%.

Przychody ze sprzedaży towarów za okres lipiec-sierpień wyniosły 382 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 18,8%.

Reklama

Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-sierpień wyniosły 1 522 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 22,9%.

Wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w sierpniu 2016 roku wyniósł około 4,4%, natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres lipiec - sierpień 2016 roku wyniósł około 6,2% oraz w okresie styczeń-sierpień 2016 roku wyniósł około 7,2%.

W sierpniu 2016 roku otworzono 5 sklepów: 2 supermarkety, 1 market oraz 2 sklepy franczyzowe. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,6 tys. mkw: 1,0 tys. mkw w supermarketach, 0,2 tys. mkw w marketach oraz 0,4 tys. mkw w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec sierpnia 2016 roku wyniosła 355. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec sierpnia 2016 roku wyniosła 169,4 tys. mkw.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2016-09-02Elżbieta ŚwiniarskaDyrektor Ekonomiczny

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »