EMPERIA (EMPERIA (D. EMP)): Wstępne wyniki sprzedaży towarów osiągnięte przez Stokrotka Sp. z o.o. w marcu 2017 roku. - raport 27
Raport bieżący nr 27/2017
Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Zarząd Emperia Holding S.A. ("Emitent”) z siedzibą w Warszawie informuje, że spółka zależna Stokrotka Sp. z o.o. ("Stokrotka”) osiągnęła w marcu 2017 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 213 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w marcu 2016 roku o ok. 1,6%.
Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-marzec wyniosły 587 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku o 2,7%.
W marcu 2017 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki spadła o około 4,0% w porównaniu do marca 2016 roku. Istotny wpływ na ten spadek miała różnica terminu Świąt Wielkanocnych. LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - marzec 2017 roku spadł o około 2,8% w porównaniu do analogicznego okresu 2016 roku.
Natomiast sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w marcu 2017 roku wzrosła o około 4,0% w porównaniu do marca 2015 roku, a wzrost LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - marzec 2017 roku w porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku wyniósł około 4,2%.
W marcu 2017 roku otworzono 6 sklepów: 3 markety oraz 3 sklepy franczyzowe. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,5 tys. mkw.: 0,6 tys. mkw. w marketach oraz 0,9 tys. mkw. w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec marca 2017 roku wyniosła 380. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec marca 2017 roku wyniosła 176,5 tys. mkw.
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2017-04-03 | Elżbieta Świniarska | Dyrektor Ekonomiczny | |||