EMPERIA (EMPERIA (D. EMP)): Wstępne wyniki sprzedaży towarów osiągnięte przez Stokrotka Sp. z o.o. w lutym 2018 roku - raport 6

Raport bieżący nr 6/2018

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd Emperia Holding S.A. ("Emitent”) z siedzibą w Warszawie informuje, że spółka zależna Stokrotka Sp. z o.o. ("Stokrotka”) osiągnęła w lutym 2018 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 208 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w lutym 2017 roku o ok. 11,5%.

Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-luty wyniosły 420 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2017 roku o 12,2%.

Reklama

W lutym 2018 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 3,4% w porównaniu do lutego 2017 roku, natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - luty 2018 roku wzrósł o około 4,4% w porównaniu do analogicznego okresu 2017 roku.

W lutym 2018 roku otworzono 3 sklepy: 1 supermarket Stokrotka, 1 market Stokrotka Express i 1 sklep franczyzowy. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,1 tys. mkw: 0,4 tys. mkw w supermarketach Stokrotka, 0,1 tys. mkw w marketach Stokrotka Experss, 0,6 tys. mkw w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów na koniec lutego 2018 roku wyniosła 438. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec lutego 2018 roku wyniosła 188,9 tys. mkw.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2018-03-02Dariusz KalinowskiPrezes Zarządu
2018-03-02Cezary BaranWiceprezes Zarządu

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »