EMPERIA (EMPERIA (D. EMP)): Wstępne wyniki sprzedaży towarów osiągnięte przez Stokrotkę Sp. z o.o. w styczniu i lutym 2016 roku - raport 22

Raport bieżący nr 22/2016

Podstawa Prawna:
Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne

Zarząd Emperia Holding S.A. ("Emitent”) z siedzibą w Lublinie informuje, że spółka zależna Stokrotka Sp. z o.o. ("Stokrotka”) osiągnęła w styczniu 2016 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 179 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w styczniu 2015 roku o ok. 21%. Natomiast wstępne wyniki sprzedaży towarów osiągnięte w lutym 2016 roku wyniosły ok. 182 mln zł, co oznacza wzrost w stosunku do lutego 2015 roku o ok. 29%.

Reklama

Wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w styczniu 2016 roku wyniósł 4,5%. Natomiast sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych w lutym 2016 roku wzrosła o 11,5%.

W okresie od stycznia do lutego 2016 roku zostało otworzonych 12 sklepów: 2 supermarkety i 10 marketów. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 3,2 tys. mkw: 0,8 tys. mkw w supermarketach i 2,4 tys. mkw w marketach. Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec lutego 2016 roku wyniosła 336. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec lutego 2016 roku wyniosła 163,1 tys. mkw.

Powyższy raport jest początkiem cyklicznych comiesięcznych publikacji.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2016-03-04Elżbieta ŚwiniarskaDyrektor Ekonomiczny

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »