Klienci mBanku mieli kłopoty z wykonywaniem przelewów

Dzisiaj przed południem klienci mBanku mieli trudności z wykonywaniem płatności. Przedstawiciele banku zapewniają, że sytuacja już została opanowana.

"Obecnie nie można wykonać przelewu w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej. Nie działają również mKantor, mPlatforma Walutowa oraz BLIK. Trwają prace nad przywróceniem pełnej dostępności serwisu" - informował mBank dzisiaj przed południem.

"Przelewy można wykonać za pośrednictwem mLinii i w oddziałach banku" - informował mBank i zapewniał, że opłaty za takie przelewy zostaną zwrócone.

Obecnie sytuacja wydaje sie być opanowana. "Wszystkie systemy są już w pełni dostępne. Można wykonywać przelewy zarówno w aplikacji mobilnej jak i serwisie. Działają mKantor, mPlatforma Walutowa i BLIK. Za utrudnienia przepraszamy" - informuje mBank.(js)

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »