Klienci Pekao mieli problem z zalogowaniem się do konta

Klienci Pekao mieli w poniedziałek problem z zalogowaniem się do konta przez internet. Przy próbach wejścia do serwisu pojawiał się błąd.

Po południu, około godziny 16 tej została usunięta awaria i klienci Pekao mogą już się logować do serwisu bez utrudnień.

W poniedziałek, przed południem zaczęły występować problemy, w wyniku których część klientów nie była w stanie wejść na swoje konto internetowe w tym banku.

Na stronie internetowej wyświetlał się komunikat o występujących trudnościach z zalogowaniem się do serwisów bankowości elektronicznej Pekao24 oraz Pekao24Makler. Problemy występowały mniej więcej od godziny 11 tej.

Po południu, około 16 tej biuro prasowe banku poinformowało, że klienci mogą już logować się do serwisu Pekao24 bez utrudnień.

Reklama

Na razie nie została podana przyczyna problemów. Bank nie wprowadzał w weekend żadnych zmian w samym serwisie ani nie prowadził nadzwyczajnym prac technicznych.

Pekao to drugi pod względem wielkości bank na polskim rynku.

mn

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: nowe technologie | bank
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »