Lidl wycofuje lody Ballino i odpowiada na zarzuty firmy Grycan Lody od Pokoleń

Firma Grycan Lody od Pokoleń uważa, że lody Ballino sieci Lidl Polska łudząco przypominają lody Grycana. 1 marca br. komornik dokonał zajęcia ponad 46 tys. opakowań lodów Ballino.

1 marca br. w siedmiu centrach dystrybucyjnych sieci Lidl komornik dokonał zajęcia ponad 46 tys. opakowań lodów marki własnej sieci Lidl, Ballino, które - według firmy Grycan Lody od Pokoleń - łudząco przypominają lody Grycana.

Serwis portalspozywczy.pl zapytał sieć Lidl Polska o stanowisko w tej sprawie.

"Podstawowym założeniem firmy Lidl jest dostarczanie klientom wysokiej jakości produktów, w atrakcyjnych, niskich cenach. Asortyment oferowany przez sklepy Lidl wpisuje się w najnowsze trendy i dostosowany jest do gustów zakupowych Polaków. W sprzedaży dostępne są setki produktów, a podążając za najnowszymi trendami rynek ma tendencje do przenikania i wykorzystywania tych samych kodów znaczeniowych na opakowaniach (np. umieszczenie gałki lodu na opakowaniu lodów)" - czytamy w oświadczeniu sieci Lidl.

Reklama

"Nikt takich oznaczeń nie może zmonopolizować i każdy może je stosować na opakowaniach swoich produktów. Lody marki Ballino wpisują się w najnowsze trendy i wśród konsumentów cieszą się dużym uznaniem. Wartymi podkreślenia są wysoka jakość i atrakcyjna cena produktu. Lody te są należycie oznaczone. Marka Ballino od lat jest znana naszym klientom i klienci wiedzą, że jest ona marką własną sieci Lidl. Do dzisiaj nie zostało nam doręczone przez sąd postanowienie stanowiące podstawę działań komornika. Nie było też możliwe uzyskanie do niego natychmiastowego wglądu w sądzie. Nie znamy motywów, jakimi kierował się Sąd Okręgowy w Warszawie, uwzględniając w części wniosek Lodziarnie Firmowe Sp. z o.o. sp.k." - pisze Lidl.

Więcej informacji na portalspozywczy.pl

Dowiedz się więcej na temat: Lidl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »