Przerwa technologiczna w banku Credit Agricole

Bank Credit Agricole prosi klientów o wcześniejsze wykonanie płatności i przelewów - na weekend 16-18 czerwca planuje bowiem przerwę technologiczną. Kilka dotychczas wykorzystywanych systemów informatycznych zostanie połączonych w jeden.

Od godz. 18 w piątek 16 czerwca do godz. 10 w poniedziałek 19 czerwca wyłączone zostaną serwisy bankowości elektronicznej CA24 oraz ograniczony zostanie dostęp do produktów i usług banku. Ponadto w piątek 16 czerwca niektóre placówki będą otwarte krócej niż zwykle. Nie powinno być utrudnień w korzystaniu z kart płatniczych w sklepach i punktach usługowych, a także przy wypłacie gotówki z bankomatów.

- Z góry przepraszamy za wszelkie utrudnienia i sugerujemy wykonanie planowanych przelewów i innych operacji bankowych we wcześniejszym terminie lub przełożenie ich realizacji na kilka dni po zakończeniu przerwy technologicznej. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Zmiany są konieczne, byśmy mogli w przyszłości szybciej wprowadzać i rozwijać nowe produkty oraz usługi - zapewnia Przemysław Przybylski, rzecznik banku Credit Agricole.

Reklama

- Jednocześnie informujemy, że nie przewidujemy żadnych zmian związanych z logowaniem do naszych systemów. Oznacza to, że po zakończeniu przerwy technologicznej nie będziemy wymagać od naszych klientów innych danych w czasie logowania niż dotychczas. Nie będzie potrzebne także żadne uaktualnianie danych, ani ich dodatkowa weryfikacja - dodaje Przybylski.

Szczegółowy wykaz niedostępnych usług znaleźć można w aktualnościach na stronie internetowej banku: www.credit-agricole.pl. W poniedziałek 19 czerwca placówki bankowe będą otwarte od 10:00 lub później, zgodnie z ich standardowymi godzinami pracy.

Opr. KM

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: wykonanie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »