Revolut ułatwi obsługę w polskim języku

Brytyjski fintech Revolut ogłosił, że udostępnia polskim klientom korzystanie z krajowych numerów rachunków. To oznacza, że nie tylko karty, ale także konta będą rozpoznawane jako polskie, co ułatwi realizowanie przelewów.

Firma w komunikacie prasowym nie podała informacji, z którym polskim bankiem współpracuje przy wprowadzeniu polskich numerów kont.

Revolut stanie się również bardziej dostępny dla osób, które nie posługują się językiem angielskim. Takie osoby będą mogły skorzystać z pomocnych instrukcji w polskim języku na czacie w aplikacji.

Polska jest pierwszym "obcym" rynkiem (drugim po macierzystym czyli brytyjskim), gdzie firma wprowadza lokalny język do obsługi klienta.

- Polska jest jednym z najważniejszych rynków dla Revolut i chcemy, by nasi użytkownicy realizowali transakcje w najprostszy możliwy sposób. Dzięki karcie i kontu, które są rozpoznawane jako polskie, łatwiej wypłacimy pieniądze, zapłacimy kartą oraz ustawimy stały przelew z banku lub od pracodawcy - tłumaczy Karol Sadaj, odpowiedzialny za rozwój Revolut w Polsce.

Reklama

Jak dodaje, firma na początku 2018 roku miała na polskim rynku 30 tysięcy klientów, a obecnie jest to już ponad 280 tysięcy osób.

Niedawno Revolut otrzymał europejską licencję bankową. Jak tłumaczy firma, otwiera drogę do wprowadzenia nowych usług w przyszłości - pożyczek, inwestycji, depozytów.

Klienci Revoluta mogą założyć oparte na aplikacji konto, które pozwala bezprowizyjnie płacić nim za granicą w ponad 150 walutach, wymieniać i przechowywać środki w 25 walutach lub wysyłać przelewy krajowe i międzynarodowe bez marży i dodatkowych opłat.

krześ

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Revolut
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »