Dyrektor marketingu LINK4 Patrycja Kotecka o nominacji do Effie: To duże wyróżnienie

Śpiewane reklamy LINK4 trzeci rok z rzędu zostały nominowane do prestiżowego konkursu Effie Awards. Tym razem powalczą w kategorii kampanii długofalowych.

Do kategorii Long Term Marketing Excellence kwalifikowane są kampanie reklamowe, które trwają co najmniej trzy lata. O tegoroczną nagrodę powalczą kreacje śpiewane przez Kasię Moś i zespół The Chance do takich hitów jak "Holding Out On The Hero" Bonnie Tyler, "Hot Stuff" Donny Summer i "Yes Sir, I Can Boogie" hiszpańskiego duetu Baccara.

- Już sama nominacja stanowi dla nas duże wyróżnienie, bo jury konkursu to bardzo wymagające grono, w którym zasiadają eksperci od komunikacji marketingowej, twórcy reklam czy przedstawiciele instytutów badawczych - tłumaczy Patrycja Kotecka, dyrektor Pionu Marketingu LINK4. - Konkurencja w tym roku jest bardzo silna, ale liczymy na dobry wynik, podobnie jak w poprzednich latach - dodaje.

Reklama

Effie Awards to konkurs o nagrodę za najbardziej efektywną komunikację marketingową. Efektywność jest mierzona poprzez porównanie celów biznesowych postawionych przed kampanią z wynikami uzyskanymi po jej realizacji. Nadesłane zgłoszenia są oceniane pod kątem: wyzwania strategicznego i przyjętych celów, idei komunikacyjnej, rozwinięcia idei w działaniach reklamowych i efektów komunikacji.

Tegoroczna nominacja w konkursie jest już trzecim wyróżnieniem dla LINK4. W 2016 roku firma otrzymała brązową statuetkę, a rok później została nagrodzona srebrem. Wyróżnione reklamy zostały oparte na formacie śpiewanym, w którym artystki: Kasia Moś i zespół The Chance wykonują znane światowe hity w specjalnie zaaranżowanej ubezpieczeniowej wersji, ze zmienionym tekstem.

Ta muzyczna współpraca rozpoczęła się w 2014 roku i trwa do dziś. Na początku września premierę miała nowa reklama LINK4, w której artystki śpiewająco zachęcają do zakupu ubezpieczeń komunikacyjnych OC i AC, w rytmach znanego hitu Shakin' Stevensa "Cry Just A Little Bit", który teraz ma tytuł "Przejdź do LINK4".

Tradycyjnie, w reklamie udział wzięli także pracownicy firmy, którzy świetnie odnaleźli się w klimacie glamour. W klipie pojawia się również auto znanej brytyjskiej marki Aston Martin.

- Nowa reklama zbiera bardzo pozytywne opinie widzów, którzy wyrażają je w naszych kanałach społecznościowych. Niejednokrotnie słyszeliśmy przy poprzednich produkcjach, że wykonania Kasi i The Chance są lepsze od oryginałów, ale to już nie nam oceniać - podsumowuje z uśmiechem Patrycja Kotecka. Warto wiedzieć, że Effie to nagroda nie tylko za kreacje, ale także za wyniki sprzedaży. LINK4 w 2016 roku miał 500 mln zł przypisu, a w 2018 roku osiągnął miliard.

Materiały prasowe

Dowiedz się więcej na temat: patrycja
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »