Grupa Royal & SunAlliance bardziej widoczna w Royal PBK

Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Royal PBK włącza do swojego znaku firmowego element podkreślający przynależność do Grupy Royal & SunAlliance ? jednej z największych grup ubezpieczeniowych świata.

Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Royal PBK włącza do swojego znaku firmowego element podkreślający przynależność do Grupy Royal & SunAlliance ? jednej z największych grup ubezpieczeniowych świata.

Do chwili obecnej RSA objęła 74% akcji Royal PBK, którego całkowity kapitał zakładowy wynosi 108,75 mln zł (czwarta pozycja na polskim rynku ubezpieczeń na życie). Modyfikacja znaku firmowego polegająca na dopisaniu zwrotu "Grupa Royal & SunAlliance" ma być wyrazem rosnącego zaangażowania RSA w rynek ubezpieczeniowy w Polsce. Grupa zamierza nadal inwestować w Spółkę, zaakceptowała również plan rozwoju firmy obejmujący okres do roku 2011. Skuteczność i konsekwencja w polityce inwestycyjnej RSA została zauważona przez miesięcznik "Pieniądz", który wyróżnił firmę nagrodą dla "Najefektywniejszego inwestora w branży finansowej w Polsce".

Reklama

Historia Grupy Royal & SunAlliance sięga roku 1710, kiedy to w Londynie powstała firma The Sun. Dziś RSA prowadzi działalność ubezpieczeniową w ponad 130 państwach świata, obsługuje 20 milionów klientów i zatrudnia przeszło 50 tysięcy pracowników, a aktywa, którymi zarządza przekraczają wartość 86 miliardów dolarów.

Drugim akcjonariuszem ROYAL PBK jest Bank Przemysłowo ? Handlowy PBK S.A. posiadający 26%-owy udział w kapitale zakładowym. Od momentu powstania, w wyniku fuzji BPH i PBK, został trzecim co do wielkości bankiem w Polsce, cechującym się wysokim potencjałem wzrostu.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: świata | royal
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »