II Kongres eHandlu - jak sprawić by to klient myślał o twoim sklepie?

AdWords + Facebook Ads + porównywarka cenowa - to model pozyskiwania klientów, który aktualny był "jakiś czas temu". Obecnie, by myśleć o wysokich wskaźnikach sprzedaży potrzebne jest coś więcej... Czy eSklepy nadążają za tym tempem?

Dynamika zmian, jakie zachodzą w środowisku internetowym wymusza ciągłą naukę, ale też sprawdzanie nowych rozwiązań. Organizowany już po raz drugi w Warszawie Kongres eHandlu to okazja, by sprawdzić jakie nowe narzędzia pojawiły się w walce o lojalność klienta.

W jednym miejscu, 20 prezentacji i ponad 10 godzin prelekcji w trakcie, których można dowiedzieć się jak działa RTB, reklama kontekstowa, dropshipping, czym jest Customer Jounery i co proponują platformy sprzedaży dla zwielokrotnienia ilości wysyłek. Co istotne o sposobach, przykładach i narzędziach opowiadają osoby bezpośrednio za nie odpowiedzialne w największych polskich ekomersach, czyli twórcy, właściciele, dyrektorzy...Spotkać ich i porozmawiać z nimi będzie można na II Kongresie eHandlu, 10 marca w Warszawie na Stadionie Narodowym.

Reklama

Optymalizacja procesów w sprzedaży internetowej

Na najważniejsze pytanie wszystkich sprzedających w sieci, czyli jak wysyłać więcej i taniej odpowie Paweł Fornalski Founder & CEO IAI S.A. Wiele sklepów rozwija się dynamicznie do poziomu około 5000 przesyłek miesięcznie. Co sprawia, że sklepy na tym poziomie wyhamowują? Jak sobie z tym poradzić?

Ograniczenie kosztów poprzez przeniesienie procesu wysyłki na dostawcę oraz poprawa satysfakcji konsumenta poprzez zrozumienie jego potrzeb. O korzyściach tych rozwiązań opowie dyrektor zarządzająca PostNord, Marta Małecka. Natomiast o tym jak buduje się ekspozycję sklepową w internecie opowie Jacek Palec, prezes Bdsklep.pl, lidera segmentu e-grocery w Polsce.

Skuteczna reklama w internecie

Personalizacja i dynamiczny remarketing jako metody na zwiększenie satysfakcji klienta oraz częstotliwości zakupów. Jakub Cyran z GO.pl na przykładach przedstawi mechanizm rekomendacji, opowie o tym jak wykorzystać porzucony koszyk i jak elegancko przypomnieć o sobie klientowi. Strategie ZMOT i Long Tail dla sklepów - czarna magia? Krzysztof Marzec z Deva Group twierdzi, że nie. Ba, ma dziesiątki przykładów, by udowodnić to, że fakt iż każdy o Long Tail słyszał, ale nie każdy rozumie na czym to polega.

Barbara Stawarz z Content King oraz Piotr Chmielewski z Social Media Now utwierdzą gości Kongresu eHandlu w przekonaniu, że społeczności to ważny element sukcesu w eCommerce. Barbara Stawarz opowie po co sklep internetowy ma inwestować w treści? Jak sprzedawać produkty od dostawców, którzy nie inwestują w markę? Piotr Chmielewski powie jak dostosowywać działania reklamowe do targetu i kanału, w którym eSklep chce o sobie przypominać. Goście Kongresu dowiedzą się od Piotra jak wiele w mediach społecznościowych pozostało jeszcze do zagospodarowania i jak to zrobić, kiedy platformy poszerzą swoją ofertę w zakresie działań płatnych.

- "Łapanie klienta" niską ceną to sposób, który sprawdzał się kiedy między poszukiwaczem okazji i klientem można było postawić znak równości. Dziś dla wypracowania lojalności u klienta potrzebny jest wizerunek i dialog - wszyscy, którzy chcą wiedzieć co w tym kierunku zrobić, zapraszamy na spotkania tymi którzy wiedzą JAK to zrobić - powiedział Marek Tomaszewski, Fundacja Polak 2.0.

Już 10 marca odbędzie się II Kongres eHandlu na Stadionie Narodowym w Warszawie.

Więcej informacji, pełna agenda oraz możliwość rezerwacji biletów na stronie http://kongres-ehandlu.pl

Na dzień 23 lutego pozostało ok 40 ostatnich biletów.

Pobierz: program PIT 2014

Dowiedz się więcej na temat: sklep | kongres | klient
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »