Jak odzyskać pieniądze po awarii w PKO BP i Euronecie?

Awaria usunięta. Jednak niektórzy klienci banku PKO BP i bankomatów Euronetu nadal mają problemy z odzyskaniem błędnie zaksięgowanych pieniędzy.

Aneta Styrnik-Chaber z biura prasowego PKO BP powiedziała IAR, że wszystkie blokady środków, które zostały założone pomimo niezrealizowanych przez klientów operacji kartami, zostały przez bank anulowane automatyczne.

Jednak w przypadku, kiedy transakcje zostały już zaksięgowane, klienci muszą złożyć reklamację do banku na przykład poprzez infolinię. Zgodnie z prawem każdy bank ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji.

Klienci Banku PKO BP oraz bankomatów Euronet w czasie weekendu mieli problemy z wypłatą z kont gotówki, w niektórych przypadkach nie mogli płacić kartami.

Problem dotyczy klientów PKO BP, którzy mają karty debetowe VISA. Na początku minionego weekendu nie można było wypłacić pieniędzy w bankomacie, albo zapłacić w sklepie, a pieniądze były blokowane na koncie. Większości klientów pieniądze zostały już zwrócone, chociaż nie wszystkim.

Reklama
IAR/PAP
Dowiedz się więcej na temat: PKO BP SA | odzyskanie pieniędzy | Euronet | awaria | bank pko bp
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »