Milion wirtualnych kont bankowych

Już za kilka tygodni liczba wszystkich internetowych rachunków bankowych w naszym kraju przekroczy milion. Wcześniejsze prognozy trzeba więc będzie znowu skorygować, bo popularność tego rodzaju usług, głównie wśród ludzi młodych, przekroczyła wszelkie oczekiwania.

Już za kilka tygodni liczba wszystkich internetowych rachunków bankowych w naszym kraju przekroczy milion. Wcześniejsze prognozy trzeba więc będzie znowu skorygować, bo popularność tego rodzaju usług, głównie wśród ludzi młodych, przekroczyła wszelkie oczekiwania.

Spośród dziesięciu największych krajowych banków tylko BIG Bank Gdański nie ma w swojej ofercie bankowości internetowej, jednak i tu jeszcze w tym roku sytuacja ulegnie zmianie. Pozostałe banki na rozwój wirtualnych usług zwracają coraz większą uwagę, czemu trudno się zresztą dziwić patrząc na imponujący wzrost liczby internetowych rachunków: Myślę, że jeszcze przed wakacjami liczba wszystkich kont tego rodzaju osiągnie milion - uważa Sławomir Lachowski, szef projektu mBanku i wiceprezes BRE Banku.

Twórca mBanku dodaje, że obecnie w ciągu jednego dnia mBankowi przybywa 1,2 tys. nowych rachunków. Ten wzrost przekroczył wszelkie nasze prognozy - mówi wiceprezes BRE.

Reklama

Obecnie w samym tylko mBanku jest już prawie ćwierć miliona rachunków, a do końca tego roku ich liczba przekroczyć może pół miliona. Systematycznie rośnie również liczba posiadaczy konta Inteligo - do 11 kwietnia br. było ich ponad 150 tysięcy, zapewne więc i tu wzrost będzie znacznie wyższy od wcześniejszych założeń.

W czym tkwi tajemnica sukcesu bankowości internetowej? Po prostu: e-banking opłaca się wszystkim, tak bankom, jak i ich klientom.

Prawo i Gospodarka
Dowiedz się więcej na temat: kont | konto bankowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »