Problemy z logowaniem do mBanku

Banki: Od rana klienci mBanku zgłaszają problemy z obsługą bankowości internetowej i mobilnej.

Banki: Od rana klienci mBanku zgłaszają problemy z obsługą bankowości internetowej i mobilnej.

Logowanie do aplikacji mobilnej i serwisu transakcyjnego trwa dłużej niż zwykle. Trudności dotyczyły  też aplikacji maklerskich mBanku. Nie można skorzystać z BLIK, ale bank zapewnia, że można bez problemu płacić kartami.

Blik to dziś jedna z najlepszych na świecie technologii, znakomity towar eksportowy o wysokiej marży - zapowiedział ostatnio premier Mateusz Morawiecki.  Szef rządu podkreślał, że był przy "narodzinach" Blika i zawsze był "wielkim admiratorem postępu technicznego w polskiej bankowości i polskiej gospodarce".

Reklama

Za rozwój systemu odpowiada spółka Polski Standard Płatności. Udziałowcami spółki PSP jest sześć polskich banków: Alior Bank, Bank Millennium, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski. Z BLIKA mogą korzystać również klienci Getin Noble Banku, Banku Pekao, BNP Paribas, Credit Agricole, Inteligo, T-Mobile Usługi Bankowe i banków spółdzielczych zrzeszonych w Spółdzielczej Grupie Bankowej.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: mBank | awaria
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »