SMS i IVR w komunikacji z klientami Credit Suisse Life & Pensions OFE

Klienci Credit Suisse Life & Pensions OFE mogą korzystać z kolejnych nowych serwisów informacyjnych: IVR (ang. Interactive Voice Response) i SMS.

Klienci Credit Suisse Life & Pensions OFE mogą korzystać z kolejnych nowych serwisów informacyjnych: IVR (ang. Interactive Voice Response) i SMS.

SMS i IVR w komunikacji z klientami Credit Suisse Life & Pensions OFE

IVR umożliwia klientom automatyczny dostęp do informacji na temat posiadanego rachunku czy zamówienie formularza zmiany danych przez telefon. Z kolei usługa oparta na SMS-ach pozwala na uzyskanie wielu informacji na temat stanu rachunku w OFE za pomocą krótkich wiadomości tekstowych przesyłanych na telefon komórkowy członka Funduszu. Oba serwisy przeznaczone są dla posiadaczy Karty Klienta Credit Suisse, wydawanej członkom funduszu.

"Staramy się ułatwiać naszym klientom dostęp do informacji o ich rachunkach, tworząc usługi oparte o łatwe i wygodne kanały informacyjne. Przykładami są serwisy SMS i IVR, z których korzystać można po aktywacji Karty Klienta Credit Suisse, wprowadzonej w styczniu bieżącego roku. Warto podkreślić, że usługa oparta na SMS-ach jest wciąż nowatorskim narzędziem na rynku funduszy emerytalnych w Polsce. Jest to efektywny i bardzo wygodny sposób komunikacji klienta z funduszem emerytalnym" ? mówi Mateusz Sobula, Dyrektor ds. Strategii i Marketingu Credit Suisse Life & Pensions PTE SA.

Reklama

Dzięki usłudze SMS każdy klient Credit Suisse Life & Pensions OFE, wysyłając SMS-a z odpowiednim pytaniem na numer +48 608 648 496, może uzyskać szereg informacji dotyczących indywidualnego rachunku w OFE, m.in. na temat aktualnej liczby jednostek rozrachunkowych i ich wartości, składek przekazanych przez ZUS. Informacje te przesyłane są w formie wiadomości SMS na numer telefonu komórkowego, aktywowany wcześniej przez klienta.

IVR (ang. Interactive Voice Response) to system interaktywnej komunikacji telefonicznej, który oferuje możliwość automatycznego uzyskiwania informacji na temat indywidualnego rachunku OFE. Dzwoniąc na numer: 0 (prefiks) 22 521 51 51 klienci Credit Suisse Life & Pensions OFE mogą uzyskać informacje na temat stanu posiadanego rachunku oraz zamówić formularz zmiany danych.

Korzystanie z serwisów SMS i IVR jest możliwe po aktywacji Karty Klienta Credit Suisse, jaką otrzymuje każdy członek Credit Suisse Life & Pensions OFE. Wraz z Kartą klient otrzymuje kod PIN, służący do jego identyfikacji i zabezpieczający dostęp do informacji o rachunkach poszczególnych klientów przed osobami nieupoważnionymi.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: voice | karty | high | OFE
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »