Warta: Bancassurance - 50 tysięcy polis

Kredyt Bank w tym roku sprzedał 50 tys. polis towarzystw Warta i Warta Vita. Instytucje planują w przyszłym roku wzrost sprzedaży do 300 tys. polis. W ten sposób grupa uzyska niekwestionowaną pozycję lidera na rynku bancassurance.

Kredyt Bank w tym roku sprzedał 50 tys. polis towarzystw Warta i Warta Vita. Instytucje planują w przyszłym roku wzrost sprzedaży do 300 tys. polis. W ten sposób grupa uzyska niekwestionowaną pozycję lidera na rynku bancassurance.

Kredyt Bank, Warta i Warta Vita od roku realizują wspólny program sprzedaży produktów bankowych i ubezpieczeniowych "pod jednym dachem". Dotychczasowa współpraca przyniosła 50 tys. sprzedanych polis obu towarzystw.

Celem przedsięwzięcia jest zwiększenie udziału w rynku trzech firm poprzez tworzenie kompleksowej oferty dla klientów oraz wzajemne wykorzystywanie sieci dystrybucji.

Z analizy Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową wynika, że banki powinny szczególną rolę przywiązywać do rozwoju produktów ubezpieczeniowych w ramach konta osobistego (np. ubezpieczenia na życie, ubezpieczenia turystyczne i komunikacyjne).

Reklama

Wspólna oferta została podzielona na następujące obszary:

- produkty standardowe - są to klasyczne produkty ubezpieczeniowe, które sprzedawane są bezpośrednio w placówkach banku przez pracowników posiadających licencję PUNU/KNUiFE,

- produkty ponadstandardowe - sprzedawane przez agentów - specjalistów towarzystw. Pracownicy banku pośredniczą w sprzedaży ubezpieczeń, rekomendując je klientom,

- produkty łączone bankowo-ubezpieczeniowe, oferowane na zasadzie "cross-selling" (kredytowe lub depozytowe wraz z różnymi rodzajami ubezpieczeń),

- programy lojalnościowe (bezpłatne ubezpieczenia do rachunku Ekstrakonto i Ekstrabiznes, dostęp do pakietu Consierge, ubezpieczenia do kart bankowych).

Wspólna oferta produktowa jest wspierana akcjami promocyjnymi.

Kredyt Bank oraz Warta i Warta Vita realizują także program assurbanking, tj. dostarczanie klientom towarzystw produktów bankowych. Agenci Towarzystw ubezpieczeniowych oferują swoim klientom m.in. rachunki Ekstrakonto, Ekstrabiznes dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw, kredyty konsumpcyjne, kredyt samochodowy oraz pożyczkę hipoteczną "Ambicja" oraz dla firm rachunki bieżące, pomocnicze, produkty depozytowe i home banking.

Wspólna sprzedaż oferty jest korzystna nie tylko dla klientów, którzy otrzymują kompleksową ofertę "w jednym okienku", ale także dla partnerów. Firmy uzyskują zwiększenie funkcjonalności swoich placówek, dywersyfikują swoje usługi, zwiększają swoje powiązania z klientem oraz pozyskują nowych klientów z udokumentowaną historią.

Bank i Towarzystwa ubezpieczeniowe wspólnie prowadzą szkolenia dla swoich pracowników i agentów w celu podnoszenia ich kwalifikacji zawodowych. Aby sprostać oczekiwaniom klientów, oferta bancassurance jest stale poszerzana i modyfikowana.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: bank | 50+ | ubezpieczenia | kredyt | Kredyt Bank
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »