Zamość. Zapłaciła ponad 3 tys. zł za telefon. W paczkach dostała... książkę i malinową herbatę

Tego zakupu w sieci mieszkanka Zamościa nie będzie wspominać najlepiej. Kobieta kupiła telefon za 3,4 tys. złotych i została oszukana. W pierwszej przesyłce dostała książkę. Początkowo sprzedawca twierdził, że doszło do pomyłki. Po rozpakowaniu "właściwej paczki" okazało się, że w środku jest malinowa herbata.

Pokrzywdzona miała odebrać przesyłkę w paczkomacie. Sprzęt jednak do niej nie dotarł. O działalności sprzedawcy-oszusta 23-latka poinformowała policję. Kobieta straciła przez mężczyznę prawie 3400 zł. 

Za pierwszym razem już od samego sprzedawcy usłyszała, że doszło do pomyłki. W środku była książka, przedmiot miała odesłać tuż po otrzymaniu telefonu. 

Po kilku dniach do mieszkanki Zamościa przyszła "właściwa przesyłka". - Otworzyła ją i zobaczyła, że zamiast zakupionego telefonu jest w niej paczka herbaty - przekazała st.asp. Dorota  Krukowska-Bubiło, oficer prasowy Komendy Miejskiej Policji w Zamościu.

Reklama

23-latka chciała zrezygnować z zakupu, zadzwoniła do mężczyzny. Usłyszała, że odzyska pieniądze. Skończyło się jedynie na deklaracjach... Później kontakt ze sprzedawcą się urwał. 

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

Policja apeluje o ostrożność przy robieniu zakupów  w sieci. "Korzystajmy jedynie ze sklepów sprawdzonych, z historią swojej działalności. Jeśli to możliwe, wybieramy formę płatności u kuriera. Przed podjęciem ostatecznej decyzji poczytajmy opinie o sprzedawcy i sklepie" - zaznacza oficer prasowa. Jak dodaje, o oszustwie może również świadczyć "rażąco zaniżona cena" przedmiotu.

ms/Polsatnews.pl


Polsat News
Dowiedz się więcej na temat: afery finansowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »