Czy kolekcja hidżabów od D&G podbije serca muzułmanek?

Domenico Dolce i Stefano Gabbana wychodzą naprzeciw potrzeb nawet najbardziej wymagających klientek. Modowy duet wypuścił właśnie na rynek kolekcję dla muzułmanek.

Domenico Dolce i Stefano Gabbana wychodzą naprzeciw potrzeb nawet najbardziej wymagających klientek. Modowy duet wypuścił właśnie na rynek kolekcję dla muzułmanek.

Agencja TVN/x-news

Hidżaby i abaje sygnowane przez D&G można kupować za pośrednictwem strony Style.com/Arabia. Niebawem kolekcja będzie dostępna także w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Na stonowanych chustach i okryciach wierzchnich nie brakuje oryginalnych wzorów. Koronki i hafty dodają tradycyjnym kreacjom ekscentrycznego szyku. Ekskluzywna linia zdaje się być biznesowym strzałem w dziesiątkę. Jak donosi portal TVN24 Biznes i Świat, jedynie w 2013 roku muzułmanki wydały na ubrania aż 266 miliardów dolarów.

Reklama

Dolce & Gabbana - światowy dom mody, powstały w 1985 r. we Włoszech. Założyła go para Domenico Dolce (ur. 13 sierpnia 1958 r. w Polizzi Generosa) i Stefano Gabbana (ur. 14 listopada 1962 r. w Mediolanie). Ubrania Dolce & Gabbana noszą m.in. Victoria Beckham, Madonna i Johnny Depp. Firma produkuje także kosmetyki i perfumy. Sygnowana logo D&G tańsza, młodzieżowa linia oraz Dolce & Gabbana reprezentująca stroje ekskluzywne. Wynikiem pracy z Motorolą jest telefon Motorola V3i Dolce&Gabbana, a z Sony Ericssonem Jalou(F100) Dolce&Gabbana Edition. (wiki)

Dowiedz się więcej na temat: Agencja TVN/x-news | Dolce & Gabbana | kolekcja
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »