Kierowcy pod lupą pracodawców

Mało który pracownik dba o auto służbowe, jak o swoje własne. Uważa, że samochodem służbowym można szaleć i jeździć nieekonomicznie, bo przecież płaci szef. Myślenie to zmieniają nowe technologie pozwalające monitorować pracę kierowców.

Mało który pracownik dba o auto służbowe, jak o swoje własne. Uważa, że samochodem służbowym można szaleć i jeździć nieekonomicznie, bo przecież płaci szef. Myślenie to zmieniają nowe technologie pozwalające monitorować pracę kierowców.

Najczęściej sprawdza się czas pracy pracowników, trasy, którymi się poruszają, oraz to, czy jeżdżą zgodnie z przepisami i nie marnują paliwa z powodu swojego stylu prowadzenia auta. - Dzięki monitoringowi pracodawca może optymalizować pracę kierowcy, tak że będzie on odwiedzał większą liczbę klientów i nie będzie wykorzystywał pojazdu do celów prywatnych. To z pewnością przysłuży się oszczędzaniu pieniędzy - mówi serwisowi infoWire.pl Bernadeta Stożek z firmy Navi Expert.

Reklama

Z rozwiązań monitoringowych korzystają nie tylko firmy mające dużą flotę pojazdów, lecz także mikroprzedsiębiorstwa oraz osoby, które używają swoich prywatnych aut do celów służbowych. - Nie jest wymagany zakup żadnych urządzeń. Wystarczy, że kierowca na swoim smartfonie zainstaluje bezpłatną aplikację, a pracodawca zarejestruje go w systemie - wyjaśnia ekspertka.

Wraz z rozwojem technologii i większym dostępem do taniego internetu zapotrzebowanie na tego typu usługi będzie rosło. Tym bardziej że zyskują na nich również kierowcy - dzięki aplikacji monitorującej mogą odbierać i zgłaszać ostrzeżenia o fotoradarach czy kontrolach drogowych, a także wykorzystywać smartfon jak wideorejestrator.

infoWire.pl
Dowiedz się więcej na temat: samochód służbowy | kierowca
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »