Philip Morris w Polsce uhonorowany tytułem Top Employer Polska i Top Employer Europe 2016

Philip Morris w Polsce trzeci rok z rzędu uhonorowany tytułem Top Employer Polska i Top Employer Europe, w uznaniu za doskonałe warunki pracy, programy szkoleniowo-rozwojowe dla pracowników, planowanie kariery oraz kulturę organizacyjną.

Philip Morris w Polsce trzeci rok z rzędu uhonorowany tytułem Top Employer Polska i Top Employer Europe, w uznaniu za doskonałe warunki pracy, programy szkoleniowo-rozwojowe dla pracowników, planowanie kariery oraz kulturę organizacyjną.

Philip Morris International w Polsce został uhonorowany tytułem Top Employer Polska 2016, zajmując 3. miejsce na liście najlepszych pracodawców w Polsce. Firma otrzymała tę prestiżową certyfikację już po raz trzeci i ponownie dołączyła do elitarnego grona organizacji nagrodzonych tym wyróżnieniem. Firma Philip Morris International została również nagrodzona na poziomie europejskim - otrzymała tytuł Top Employer Europe 2016. Międzynarodowe badanie prowadzone co roku przez Top Employers Institute wskazuje czołowych globalnych pracodawców: tych, którzy tworzą szczególne warunki pracy, dbają o utalentowanych pracowników, ich rozwój na wszystkich szczeblach organizacji, a także dążą do ciągłego doskonalenia praktyk związanych z zatrudnieniem.

Reklama

Pracownicy są kluczem do naszych sukcesów i stanowią największą przewagę konkurencyjną firmy. Rozwijamy ich, by to oni rozwijali nasz biznes. Dlatego w wymiarze globalnym i lokalnym zdecydowanie stawiamy na ich rozwój. Oferujemy ciekawą pracę, zindywidualizowane programy rozwoju osobistego i zawodowego zarówno dla świeżo upieczonych absolwentów, jak również menedżerów z długoletnim stażem, a także atrakcyjne wynagrodzenia i pakiety świadczeń dodatkowych. Zachęcamy ludzi do rotacji między działami i zdobywania wiedzy w różnych obszarach. To najszybsza ścieżka do indywidualnego rozwoju i interesującej kariery - powiedział Peter-Paul Adriaansen, członek zarządu, dyrektor HR Philip Morris Polska i Kraje Bałtyckie.

Wszyscy uczestnicy Top Employers muszą przejść proces szczegółowego badania i spełnić wysokie standardy w nim określone. Dopiero to pozwala uzyskać certyfikację. Niezależny audyt jest dodatkową gwarancją prawidłowego przebiegu procesu.

- Optymalne warunki pracy zapewniają pracownikom możliwość rozwoju osobistego i zawodowego. Z naszego kompleksowego badania wynika, że Philip Morris International tworzy wyjątkowe środowisko pracy i zapewnia szeroką gamę ciekawych inicjatyw, obejmujących nie tylko atrakcyjne świadczenia pracownicze oraz przyjazne warunki pracy, ale także dobrze przemyślany system oceny efektywności pracowników i zarządzania ich karierą, spójny z kulturą organizacyjną firmy - podkreśliła Magdalena Kusik, country manager Poland w Top Employers Institute.

Philip Morris International zatrudnia na całym świecie ponad 82 000 tys. pracowników, z czego ponad 3000 w Polsce.

Dowiedz się więcej na temat: top | philip morris
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »