70 procent polskich firm ma stronę internetową

Tylko 70 procent polskich firm ma stronę internetową. Jeszcze gorzej jest ze stronami mobilnymi, dostępnymi na tablety i smartfony - informuje "Rzeczpospolita".

Aż 93 proc. małych i średnich przedsiębiorstw właśnie takiej mobilnej wersji strony nie posiada - wynika z badania firmy IT ActiveMobi, która przepytała 3 tys. przedsiębiorstw.

Nie lepiej jest też z serwisami społecznościowymi - w działalności gospodarczej wykorzystuje je tylko 16 proc. podmiotów, co daje trzeci od końca wynik w UE.

Co ciekawe, również największe przedsiębiorstwa ignorują taką możliwość dotarcia do klienta - mniej niż co dziesiąte jest dostępne mobilnie. Wybijają się zaś sklepy internetowe - co trzeci działa według mobilnych standardów, ale na tle Europy też wygląda to słabo - w innych państwach unijnych ten udział jest dwa razy większy.

Reklama

Tymczasem technologiczna inwestycja nie jest aż tak wielka: aplikacja to wydatek od kilku tys. zł, na mobilną stronę wystarczy kilkaset złotych - zauważa "Rz".

Więcej w "Rzeczpospolitej".

PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »