Carrefour wkracza w trzecią fazę rozwoju
W 2016 r. Carrefour kończy drugą fazę rozwoju, która miała za cel stworzenie z francuskiej grupy sieci multiformatowej. Francuski operator wkracza w fazę trzecią, która ma za zadanie pozyskanie nowych klientów. Ta faza rozwoju potrwa do końca 2018 r., a jej główne założenia to m.in. cyfrowa transformacja, nowe koncepty sklepu i zajęcie pozycji lidera na rynku omnichannel.
Na przestrzeni pięciu lat Carrefour znacząco zmienił układ poszczególnych konceptów w Grupie. W 2011 roku hipermarkety stanowiły w Grupie 62 proc., supermarkety 25 proc., sklepy convenience 8 proc., a format cash&carry 5 proc.
W 2016 r. sytuacja wygląda następująco: hipermarkety to 58 proc., supermarkety 25 proc., sklepy convenience 11 proc., a format cash&carry 7 proc. [...]
Więcej informacji w portalu dlahandlu.pl