Carrefour wkracza w trzecią fazę rozwoju

W 2016 r. Carrefour kończy drugą fazę rozwoju, która miała za cel stworzenie z francuskiej grupy sieci multiformatowej. Francuski operator wkracza w fazę trzecią, która ma za zadanie pozyskanie nowych klientów. Ta faza rozwoju potrwa do końca 2018 r., a jej główne założenia to m.in. cyfrowa transformacja, nowe koncepty sklepu i zajęcie pozycji lidera na rynku omnichannel.

Na przestrzeni pięciu lat Carrefour znacząco zmienił układ poszczególnych konceptów w Grupie. W 2011 roku hipermarkety stanowiły w Grupie 62 proc., supermarkety 25 proc., sklepy convenience 8 proc., a format cash&carry 5 proc.

W 2016 r. sytuacja wygląda następująco: hipermarkety to 58 proc., supermarkety 25 proc., sklepy convenience 11 proc., a format cash&carry 7 proc. [...]

Więcej informacji w portalu dlahandlu.pl

Dowiedz się więcej na temat: Carrefour
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »