Lidl rusza ze sprzedażą internetową w Polsce

Od dziś Lidl rusza ze sprzedażą przez internet. Zakupy będzie można zamówić z dostawą do domu. Sieć wierzy, że za rok będzie w pierwszej piątce firm, które sprzedają artykuły non-food przez internet.

Na razie sieć będzie sprzedawać tylko artykuły przemysłowe, gdyż jak podkreślają przedstawiciele Lidla, na sprzedaży żywności przez internet bardzo trudno zarobić.

W ofercie pojawią się też towary niedostępne w stacjonarnych placówkach Lidl. Asortyment będzie liczyć 650 artykułów. Sieć liczy na ogromne zainteresowanie ofertą z miejscowości, w których spółka nie posiada sklepów.

Lidl zdecydował się na ten krok, aby skusić swoją ofertą choć część klientów, którzy korzystają ze stacjonarnych sklepów Biedronki, których jest w Polsce prawie cztery razy więcej niż sklepów sieci Lidl (ponad 2800 Biedronka vs 672 - Lidl).

Reklama

Co poniedziałek, czwartek i sobotę w e-sklepie będą pojawiać się nowe artykuły z gazetki, m.in. tekstylia i AGD. Sieć daje 3-letnią gwarancję na sprzedawane produkty. Oferta e-sklepu podzielona jest na osiem kategorii.

Sieć oferuje darmową dostawę od zakupów za 149 zł. Poniżej tej kwoty dostawa kosztuje 9,90 zł. Lidl akceptuje wszystkie formy płatności. Na razie logistyką e-sklepu zajmie się zewnętrzna firma Rhenus. Dostawy do domów obsługują firmy Geis i InPost. Zwrotów towarów będzie można za darmo dokonać w placówkach Poczty Polskiej.

- W dobie gdy dostęp do internetu jest coraz większy, oferowanie usług internetowych jest jednym z najważniejszym kierunków rozwoju sieci handlowych. Cieszymy się, że Lidl Polska również uczestniczy w tej internetowej rewolucji - podsumowuje Maksymilian Braniecki, prezes zarządu Lidl Polska.

Więcej informacji w portalu dlahandlu.pl

Pobierz: program PIT 2018

Dowiedz się więcej na temat: sklep internetowy | Lidl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »