OKNOPLAST LAB - przejrzyście o oknach!

Grupa OKNOPLAST z początkiem kwietnia ruszyła z nowym projektem OKNOPLAST LAB - serią poradnikowych spotów, które w prosty sposób opowiadają o wszystkich zawiłościach związanych z oknami. Cykl filmów jest kolejnym krokiem w stronę uproszczenia komunikacji z klientami, co jest istotnym elementem nowej strategii firmy.

Seria dziewięciu filmów dostępnych na nowym kanale YT OKNOPLAST LAB oknoplast.com.pl/oknoplastlab w lekki i przyjemny sposób przedstawia perypetie dwóch inżynierów, którzy transparentnie odsłaniają przed odbiorcą wszystkie aspekty związane z kupnem oraz wymianą okien i przekonują, że wybór okien nie jest trudny.

Cykl filmów poradnikowych tłumaczy krok po kroku na co zwrócić uwagę przy doborze okien, przedstawia parametry produktów, różnice między modelami, a także odpowiada na nawet najtrudniejsze pytania klientów, które bali się wcześniej zadać. Wszystko po to, by każdy mógł ocenić swoje potrzeby i wybrać optymalne rozwiązanie dostosowane do indywidualnych wymagań i wnętrza domu.

Reklama

Za kreację i produkcję serii filmików odpowiedzialna jest agencja GPD, a za kampanię digital na rynku polskim firma Semahead. Projekt będzie realizowany równolegle na czterech rynkach europejskich - polskim, niemieckim, włoskim oraz francuskim. Promocję materiałów będą wspierały działania w Social Mediach.

OKNOPLAST LAB to nasz nowy projekt, który jest kolejnym krokiem w zmianie strategii komunikacyjnej firmy - tłumaczy Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu OKNOPLAST - Seria poradnikowych filmów to odpowiedź na najbardziej nurtujące pytania naszych klientów. Spoty zostały stworzone tak, by służyć kupującemu realną pomocą, a przy okazji przykuć uwagę lekką i zabawną formą. Rozwinięciem filmów są przygotowane dedykowane podstrony na stronie www.oknoplast.com.pl, na których nasz klient znajdzie szczegółowe informacje na temat poruszanych zagadnień w filmach.

Taka bezpośrednia komunikacja stanowi nieszablonową odpowiedź na pytania, które najczęściej nurtują nabywców. Spoty dostarczą informacji m.in. o systemach antywłamaniowych, parametrach produktów czy profesjonalnym montażu. Podpowiedzą także, kiedy okno należy już wymienić na nowe. Cykl pozwala w prosty sposób ocenić swoje potrzeby oraz wybrać optymalne rozwiązanie do wnętrza. Projekt OKNOPLAST LAB to kolejny istotny krok firmy na drodze uproszczenia komunikacji z klientami.

Chcemy żeby OKNOPLAST był postrzegany jako marka, która jest najlepszym doradcą i partnerem klienta. Cały czas staramy się wyprzedzać rynek, wprowadzać kolejne innowacje, zarówno jeśli chodzi o produkty, które oferujemy, jak i o strategię komunikacyjną, którą wdrażamy. Okno nie jest dla nas nudnym materiałem budowlanym, ale inspirującym, wywołującym emocje i pobudzającym wyobraźnię, nieszablonowym produktem. Liczymy, że po obejrzeniu naszych spotów podobnie pomyśli o nim klient, a praktyczna wiedza przyda mu się przy dokonywaniu odpowiedniego wyboru - mówi Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu firmy OKNOPLAST.

Zintegrowana strategia komunikacyjna OKNOPLAST

Nowe działania OKNOPLAST konsekwentnie wpisują się w założenia firmy, która w ostatnich latach wprowadziła serię rozwiązań wychodzących naprzeciw potrzebom klienta. Transformacja rozpoczęła się od rebrandingu komunikacji wizualnej marki przeprowadzonego w 2015 roku. Zmiany identyfikacji wizualnej wiązały się z unowocześnieniem logotypu oraz wprowadzeniem hasła przewodniego oddającego innowacyjne podejście firmy do swoich produktów: "Spójrz w przyszłość".

Kolejny etap zmian to modyfikacja oraz intensyfikacja działań w digitalu - skonstruowanie funkcjonalnej, minimalistycznej strony internetowej typowej dla marek premium oraz wzmożona aktywność w mediach społecznościowych - tam, gdzie klienci spędzają obecnie najwięcej czasu. Nowatorskiej formy nabrała również prezentacja produktów - do nieszablonowych inicjatyw OKNOPLAST można zaliczyć m.in. multimedialną premierę okna PIXEL w technologii mappingu 360?. Europejska prezentacja nowego produktu otrzymała tytuł najlepszej imprezy B2B w Polsce w konkursie MP Power Awards. W zeszłym roku OKNOPLAST przeprowadził również rebranding salonów sprzedaży. Minimalistyczny wystrój wnętrz i elegancki design, innowacyjne produkty w ofercie, a także obsługa na najwyższym poziomie to wizytówka nowoczesnych salonów OKNOPLAST, w których klient w komfortowy sposób może wybrać idealne dla siebie okna.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »