Tesco przeprasza za nieodpowiednią reklamę

- Część naszych klientów zwróciła uwagę, iż przekaz aktualnej kampanii billboardowej serwisu Tesco Ezakupy może być niewystarczająco czytelny - podjęliśmy zatem decyzję o rezygnacji z używania tej kreacji w działaniach marketingowych i o wstrzymaniu kampanii - informuje Tesco na swojej stronie internetowej.

Prawdopodobnie chodzi o kampanię reklamową Tesco, w ramach której sieć umieściła na bilbordach hasło "Oferujemy ponad 17 000 produktów. Żebyś miała z czego wybierać". Wywołało ono kontrowersje, gdyż może sugerować, że jedynie kobiety wykonują zakupy, gotują lub podają do stołu.

Oliwy do ognia dolała scena umieszczona na zdjęciu, w której ciężarna kobieta podaje mężczyźnie obiad. Fotografia miała pokazywać szczęśliwą parę, spodziewającą się dziecka, internauci dopatrzyli się w niej jednak drugiego dna.

Sieć tłumaczy, że jej ideą było poinformowanie o szerokości asortymentu w serwisie Ezakupy - co na billboardzie wyraża bogactwo produktów na stole oraz informacja o 17 tysiącach produktów w ofercie. [...]

Reklama

- - - - -

Bez porozumienia płacowego w Tesco

Związek zawodowy Solidarność i Tesco Polska nie doszły do porozumienia w sprawie wynagrodzeń w roku finansowym 2017. Strony wyczerpały wszystkie etapy poprzedzające strajk.

NSZZ "Solidarność" nadal jest w sporze zborowym w następujących postulatach pałacowych tj. podwyżki wynagrodzeń od 1 marca 2017 r. w wysokości 350 zł.brutto za wszystkich grup płacowych, 200 zł brutto dla kierowników sklepów, kierowników stoisk oraz zastępców kierowników a także 10 proc. dodatku do wynagrodzenia dla pracowników, których wynagrodzenie jest niższe 3000 zł z tytułu każdej zmiany zakresu czynności i/lub zmiany nazwy stanowiska dla pracowników, w tym każdej zmiany, która wystąpiła w okresie od 1 stycznia 2014 r.

Jednocześnie strony doszły do porozumienia w sprawie nagród zbiorowych oraz dodatkowych świadczeń przy tzw. zwolnieniach grupowych oraz w przypadku zwolnień w związku z zamykaniem sklepów. Tesco w Polsce zatrudnia około 28 tys. osób.

Więcej informacji w portalu dlahandlu.pl

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »