V Kongres eHandlu - sedno branży w Katowicach

Automatyzacja, matematyka czy analityka - co w największym stopniu wpływa na skuteczność narzędzi stosowanych w ehandlu? Co aktywność mózgu klienta może powiedzieć o jego zwyczajach zakupowych? Dziesiątki przykładów, kilkanaście marek, setki gotowych rozwiązań - wszystko to 24 prelegentów zaprezentuje podczas kolejnego Kongresu eHandlu. Już 25 października, na terenie Międzynarodowego Centrum Kongresowego w Katowicach odbędzie się piąta edycja wydarzenia.

W tegorocznej odsłonie Kongresu eHandlu dowiedzieć się będzie można m.in. o tym jak stworzyć skuteczne video dla marki, jak wykorzystać customer experience czy jakich błędów z zakresu SEO trzeba unikać na każdym etapie działalności w sieci. Poza tym będzie o personalizacji, skutecznym sprzedawaniu dla miłośników mobile, konwersji i budowaniu wzrostu w ehandlu, a także wykorzystaniu potencjału rynku w B2B.

V Kongres eHandlu zorganizowany będzie w sprawdzonej formie dwudziestominutowych prelekcji, opartych wyłącznie o merytoryczną wiedzę i przykłady. Przykłady zarówno znane w świecie ehandlu, jak i te, które choć nie ujrzały jeszcze światła dziennego, stały się krokiem do sukcesu eSklepów. Organizator spotkania zadbał, aby zaproszeni na Kongres specjaliści reprezentowali różne strony ebiznesu. Dlatego w agendzie znaleźli się przedstawiciele powszechnie znanych marek, którzy wprowadzili w życie swoje śmiałe pomysły, właściciele eSklepów, pracownicy agencji świadczących usługi dla ecommerce. To, co łączy 24 specjalistów, których prezentacje będzie można zobaczyć 25 października w MCK Katowice łączy najważniejsze - żywe zainteresowanie i przywiązanie do szeroko pojętej branży ecommerce. Ogromną zaletą Kongresu eHandlu jest jak zawsze poza merytoryczną wiedzą także możliwość spotkania się i porozmawiania na żywo z praktykami, dla których ecommerce nie ma ani granic, ani tajemnic. W nieskrępowany sposób każdy z 500 uczestników kongresu może porozmawiać z interesującym go prelegentem w strefie networkingu.

Reklama

Wiedzieć więcej

Istotą Kongresu eHandlu jest dzielenie się wysokiej jakości wiedzą, którą gwarantują eksperci pracujący w branży marketingu, social media, handlu i prawa. Agenda spotkania co roku tworzona jest w oparciu o to, co dzieje się w przestrzeni szeroko pojętej branży e-commerce. Światowe trendy, nowe przepisy, moda, możliwości, jakie dają nowe narzędzia marketingowe, a także technologie - to wszystko ma wpływ na działalność zarówno małych e-sklepów jak i wielkich sieci. Organizator Kongresu dba o to, by dostarczać wartościowe case`y nie tylko właścicielom e-sklepów, ale również przedstawicielom branży marketingowej, która oferuje rozwiązania dla e-commerce. Wszystko po to, aby być na bieżąco i poznać szeroką płaszczyznę działań środowiska, które rokrocznie w Polsce stanowi coraz większą część produktu krajowego brutto.

100 procent uczestnictwa

W trakcie Kongresu eHandlu jednocześnie na trzech scenach odbywać się będą prelekcje, ale organizator zapewnia, że decydując się na udział w jednej z nich żaden uczestnik nic nie traci. Niedługo po imprezie wszyscy otrzymają pełny dostęp do materiałów prelegentów oraz materiałów video z Kongresu.

V Kongres eHandlu jest wydarzeniem biletowanym, a ostatnim momentem do zgłoszenia chęci swojego w nim udziału jest poniedziałek 24 października. Kongres startuje we wtorek, 25 października o godzinie 10 w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.

Więcej informacji na stronie: http://kongres-ehandlu.pl/

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »