Własciciel Burger Kinga przejmie sieć Popeyes za 1,8 mld dolarów

Restaurant Brands - właściciel sieci barów Burger King - przejmie inną sieć branżową Popeyes Louisiana Kitchen za 1,8 mld dol. w gotówce.

Popeyes (jada tam często gwiazda popu Beyonce) powstała 45 lat temu na obrzeżach Nowego Orleanu jako Chicken on the Run. Teraz ma ponad 2600 placówek, głównie w USA. Restaurant Brands (marki Tim Hortons w Kanadzie i Burger King) ma ponad 20 000 placówek w ponad 100 krajach, w tym w Polsce. Firma Restaurant Brands powstała w 2014 r., gdy Burger King przejął sieć kawiarń Tim Hortons za 11 mld dol.

Akcjonariusze Popeyes dostaną za jedną akcję 79 dolarów (27-proc. premia wobec ostatniego zamknięcia).

Krzysztof Mrówka

Polecamy: PIT 2016

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »