22. salon INTERSPORTU

W dniu 17 września 2008 roku w Łodzi został otwarty największy salon sprzedaży INTERSPORT-u w Polsce. Nowy sklep o powierzchni 2150 m2, położony jest w ścisłym centrum miasta,

W dniu 17 września 2008 roku w Łodzi został otwarty największy salon sprzedaży INTERSPORT-u w Polsce. Nowy sklep o powierzchni 2150 m2, położony jest w ścisłym centrum miasta,

To pierwszy salon wielkopowierzchniowy w Polsce uruchamiany przez firmę, a drugi sklep INTERSPORT-u w Łodzi. Kolejne tego typu sklepy powstaną do końca 2008 roku w Poznaniu oraz

w Gdyni.

Sklep wielkopowierzchniowy daje firmie nowy potencjał sprzedażowy: oferta będzie znacznie bogatsza niż w innych sklepach, pojawią się także artykuły do uprawiania innych dyscyplin sportowych (golf) dotychczas nieobecne w sprzedaży sieci INTERSPORT. Dla amatorów wspinaczki przygotowano sztuczną ściankę wspinaczkową, na której będzie można od razu wypróbować np. specjalistyczne obuwie do uprawiania tego sportu. Potencjalni nabywcy obuwia będą przez obsługę sklepu namawiani do skorzystania z punktu badania stóp, który pomaga we właściwym doborze obuwia sportowego.

Reklama

Duża przestrzeń pozwoli także na wyeksponowanie konkretnych marek, np. The North Face, McKinley oraz umożliwi specjalne zaaranżowanie stref m.in. - gier zespołowych TEAM SPORT oraz RUNNING.

Klienci odwiedzający salon będą mogli skorzystać z usług multiserwisu sportowego obejmującego naprawę nart, łyżew, rakiet do tenisa, rolek i rowerów. Nowością w serwisie narciarskim będzie możliwość sprawdzenia rzeczywistej siły wypięcia wiązań na Jetbondzie - najwyżej rozwiniętym technologicznie urządzeniu do testowania parametrów i regulacji wiązań. Podobnie jak w innych salonach firmowych dostępna będzie oferta INTERSPORT RENT pozwalająca na wypożyczenie w przystępnej cenie i przetestowanie najnowszej kolekcji nart i rakiet tenisowych.

Otwierając salony wielkopowierzchniowe chcemy zwiększyć efektywność sprzedaży. Sklepy tego typu posiadają wiele atutów: mają niższą cenę najmu, dają możliwość lepszej prezentacji towarów, pozwalają na wprowadzenie multiserwisu sportowego oraz właściwą ekspozycję nowości -podsumowuje Artur Mikołajko, prezes zarządu INTERSPORT Polska.

Spółka zatrudniając sprzedawców do swoich sklepów zwraca uwagę na to, czy osoby te interesują się sportem i same czynnie go uprawiają. Wychodzi z założenia, że tylko praktyk będzie mógł dobrze doradzić klientowi i odpowie na jego najbardziej szczegółowe pytania.

Salon w Łodzi jest trzecim otwartym w tym roku. Wcześniej Spółka otworzyła sklepy w Galerii PESTKA

w Poznaniu (luty 2008) oraz w galerii FOCUS PARK w Bydgoszczy (kwiecień 2008). Do końca 2008 roku INTERSPORT Polska zamierza jeszcze otworzyć trzy sklepy: w Białymstoku, Poznaniu i Gdyni.

Na koniec 2007 roku powierzchnia salonów sportowych INTERSPORT wynosiła 18 tys.m2. Tegoroczne otwarcia spowodują, że spółka bardzo dynamicznie zwiększy powierzchnię sprzedaży do ponad 28 tys.m2, co stanowi wzrost o 55 proc.

Zwracam uwagę na fakt, że otwarcie kolejnych trzech salonów sportowych nastąpi do końca listopada, tj. przed sezonem zimowym, tak by optymalnie wykorzystać najlepszy dla branży ostatni kwartał roku - dodaje Artur Mikołajko.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: sklepy | Nowy sklep | salony | sklep | Poznań | salon
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »