Bezokularow.pl planuje debiut na NewConnect

Bezokolarow.pl, spółka prowadząca sprzedaż soczewek kontaktowych i związanych z nimi akcesoriów przez internet planuje ofertę publiczną na rynku NewConnect.

Bezokolarow.pl, spółka prowadząca sprzedaż soczewek kontaktowych i związanych z nimi akcesoriów przez internet planuje ofertę publiczną na rynku NewConnect.

Spółka rozpoczęła działalność w 2008 roku, wejście na New Connect planuje w trzecim kwartale 2011 roku, pieniądze z rynku chce przeznaczyć na dalszy, dynamiczny rozwój firmy. Do końca bieżącego roku Bezokularów.pl planuje podwoić swoje przychody oraz uruchomić kilka nowych punktów sprzedaży w dużych miastach Polski.

Celem samej emisji jest pozyskanie funduszy na rozbudowę sieci sklepów stacjonarnych w większych miastach Polski, promocję nowych marek własnych oraz uruchomienie sklepów za granicą.

Od 2010 roku Bezokularow.pl posiada inwestora finansowego - fundusz inwestycyjny venture capital- Xevin Investments oraz inwestora technologicznego Red Sky Sp. z o.o.

Reklama

- Bezokularow.pl jest rentownym, dobrze rozwijającym się portalem. Naszą wizją jako inwestora jest, aby sukces portalu i doświadczenie kadry zarządzającej wykorzystać mocno w tworzeniu on-linowych sklepów zagranicznych oraz budowy sieci sklepów stacjonarnych w centrach handlowych.

Pieniądze z nowej emisji pozwolą na bardzo szybkie zajęcie dobrej pozycji na rozdrobnionym rynku i przełożą się na pewno na przyszłą wycenę całej spółki Bezokularow.pl - skomentował Radosław Czyrko Partner Zarządzający w Xevin Investments.

Rynek soczewek kontaktowych

W Polsce jest bardzo rozdrobniony, jego wartość wynosi ok.200 mln złotych rocznie. Według danych producentów 60-70 proc. to sprzedaż tradycyjna. Sam rynek soczewek rośnie ok. 20 proc. rocznie.

Bezokularow.pl prowadzi sprzedaż soczewek kontaktowych i związanych z nimi akcesoriów przez internet. Spółka otwiera sieć sklepów stacjonarnych w największych galeriach handlowych w Polsce centralnej. Firma zdecydowała się również wprowadzić do sprzedaży własną markę płynów pielęgnacyjnych do soczewek Eyelove Comfort.

Opr. MM

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Nieplanowane
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »