Black Point na IPO DAY

Przygotowująca się do debiutu na New Connect Black Point S.A. zaprezentuje jutro swoje plany rozwoju, wyniki i prognozy finansowe. Spółka będzie gościem na IPO DAY w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

Przygotowująca się do debiutu na New Connect Black Point S.A. zaprezentuje jutro swoje plany rozwoju, wyniki i prognozy finansowe. Spółka będzie gościem na IPO DAY w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

Black Point, producent, dystrybutor i właściciel marki materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, planuje wprowadzenie swoich akcji do obrotu w drugim kwartale 2010 roku. - Sięgamy po możliwości, jakie daje giełda, aby realizować takie cele, jak rozwój pozycji rynkowej, zwiększenie sprzedaży i promocja marki. Nasza strategia zakłada umocnienie pozycji lidera w Polsce, a także silny rozwój działalności zagranicą ? mówi Piotr Kolbusz, prezes zarządu Black Point. - Od początku swojej działalności Black Point nieprzerwanie notuje rosnące wyniki finansowe, dzięki czemu spółka znajduje się w bardzo dobrej kondycji finansowej ? dodaje.

Reklama

Black Point istnieje od 22 lat. Firma stworzyła jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży alternatywnych materiałów eksploatacyjnych i aktualnie oferuje ponad 300 rodzajów produktów m.in. tonery, atramenty i taśmy do drukarek, a od kilku miesięcy także papier fotograficzny.

Spółka jest podmiotem wiodącym w działającej na rynkach międzynarodowych Grupie Black Point, w skład której poza Black Pointem wchodzą dwie spółki: Eco Service, ogólnoświatowy broker pustych kartridży i niemiecka spółka TBG, która wspiera działania Eco Service na rynku zachodnioeuropejskim.

Doradcą oraz doradcą transakcyjnym Black Pointa jest PROFESCAPITAL sp. z o.o.

Sprawdź bieżące informacje z rynku pierwotnego GPW

Informacja prasowa
Dowiedz się więcej na temat: Black Point S.A. | Black
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »