Black Point po czwartym kwartale

Zgodnie z szacunkami grupa Black Point osiągnęła w czwartym kwartale 2011 roku ponad 19 mln zł skonsolidowanego obrotu i 70,5 mln zł obrotu w ujęciu narastającym brutto. Przewidywane wyniki wskazują na ok. 2% wzrost obrotów wartościowych w porównaniu do analogicznego okresu 2010 roku.

Zgodnie z szacunkami grupa Black Point osiągnęła w czwartym kwartale 2011 roku ponad 19 mln zł skonsolidowanego obrotu i 70,5 mln zł obrotu w ujęciu narastającym brutto. Przewidywane wyniki wskazują na ok. 2% wzrost obrotów wartościowych w porównaniu do analogicznego okresu 2010 roku.

Szacunki Grupy Black Point po czwartym kwartale 2011 roku wskazują na 70,5 mln zł skonsolidowanego obrotu brutto w ujęciu narastającym i 19,3 mln zł za ostatni kwartał minionego roku. Jednocześnie spółka Black Point przewiduje 12,4 mln zł obrotu jednostkowego za ten okres i 44,9 mln zł w ujęciu narastającym od października do grudnia 2011r.

Zgodnie z szacunkami, w czwartym kwartale spółka Black Point osiągnęła ok. 3,7% wzrost sprzedaży wartościowej, a należąca do grupy spółka Eco Service aż 27% wzrost. Producent markowych materiałów eksploatacyjnych do druku może mówić o sporej dynamice sprzedaży ilościowej w kluczowych grupach produktowych. Black Point SA osiągnął w omawianym okresie prawie 8% wzrost w grupie kartridży do drukarek atramentowych oraz 6% w grupie tonerów laserowych. Jednocześnie niemal o 80% zwiększyła się w tym czasie sprzedaż ilościowa spółki Eco Service. W sumie w grupie odnotowano aż 14% wzrost sprzedaży ilościowej, co przekracza założenia przyjęte przez Zarząd w prognozie na 2011 rok.

Reklama

- Dzięki przemyślanej strategii producenckiej Black Pointowi udaje się konsekwentnie zwiększać sprzedaż nawet w okresie spowolnienia rynku eksploatacji w Europie środkowo-wschodniej. Nieustannie podnosimy konkurencyjność naszej oferty, dostarczamy autorskich rozwiązań dopasowanych do potrzeb rynku, wprowadzamy poszukiwane nowości - mówi Kamila Yamasaki, prezes Black Point SA.

Black Point pozycję jednego z czołowych producentów materiałów alternatywnych w Europie środkowo-wschodniej opiera na walorach oferty produktowej i szerokiej sieci dystrybucji. Black Point konsekwentnie rozwija też eksport. Jest obecny w Czechach, na Węgrzech, Słowacji, Ukrainie i Litwie. W czwartym kwartale polski producent rozpoczął współpracę z Tredl Borgy, co gwarantuje mu obecność w kanale IT w Czechach.

PEŁNE NOTOWANIA SPÓŁKI

Black Point S.A

jest założycielem działającej na światowym rynku materiałów do druku Grupy Black Point. W jej skład wchodzą: spółka Black Point, producent i właściciel marki materiałów eksploatacyjnych Black Point, Eco Service, ogólnoświatowy broker pustych kartridży, niemiecka spółka TBG, która wspiera działania Eco Service na rynku zachodnioeuropejskim oraz Eco Service China aktywna na Dalekim Wschodzie. Od maja 2010 roku akcje Black Point S.A. są notowane na rynku NewConnect .

Opr.MZB

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Black
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »