Bloober Team S.A. nagrodzony

Bloober Team S.A., spółka z branży gier, notowana na rynku NewConnect, otrzymała tytuł Mocnej Firmy Godnej Zaufania 2013, znajdując się w grupie firm z Małopolski. Ranking ten jest przeprowadzany przez Instytut Nowoczesnego Biznesu, a w tym roku w Małopolsce poddanych badaniu zostało ponad 3400 przedsiębiorstw.

Bloober Team S.A., spółka z branży gier, notowana na rynku NewConnect, otrzymała tytuł Mocnej Firmy Godnej Zaufania 2013, znajdując się w grupie firm z Małopolski. Ranking ten jest przeprowadzany przez Instytut Nowoczesnego Biznesu, a w tym roku w Małopolsce poddanych badaniu zostało ponad 3400 przedsiębiorstw.

Nagroda świadczy o tym, że firma rozwija się dynamicznie, zachowuje wysoką efektywność, a więc jest uznawana za stabilny i dobrze zarządzany podmiot gospodarczy. Przyznanie tego tytułu przysługuje firmom, które w jednym roku uzyskały tytuł Geparda Biznesu oraz Efektywnej Firmy.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że niezależna instytucja wyróżniła nasze działania - mówi Piotr Babieno, prezes zarządu Bloober Team S.A. - Mamy nadzieję, że przyszłe lata będą mimo tego wyróżnienia znacznie lepsze - dodaje.

Bloober Team S.A. wypracował w 1 kw. br. prawie 508 tys. zł zysku netto przy przychodach na poziomie 1423 tys. zł. W analogicznym kwartale ubiegłego roku spółka osiągnęła 36 tys. zł zysku netto, a sprzedaż wyniosła 482 tys. zł. Z kolei na poziomie skonsolidowanym tegoroczny zysk netto Grupy Kapitałowej sięgnął 505 tys. zł, podczas gdy rok temu było to 27 tys. zł. Znacząco wzrosły również przychody, z poziomu 778 tys. zł w 1 kw. 2013 r. do 1.537 tys. zł w minionym kwartale br.

Reklama

Opr. MM

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »