Cena emisyjna akcji 4fun Media ustalona

Cena emisyjna akcji serii D 4fun Media została ustalona na poziomie 18 zł za sztukę - podała spółka w komunikacie.

Cena emisyjna akcji serii D 4fun Media została ustalona na poziomie 18 zł za sztukę - podała spółka w komunikacie.

Spółka oferuje do 800.000 akcji serii D. W transzy inwestorów instytucjonalnych oferowanych jest do objęcia 600.000 akcji serii D, w ramach transzy otwartej 200.000 akcji serii D.

Środki z emisji zostaną przeznaczone na sfinansowanie produkcji własnych, jak również na zakup licencji na cieszące się wysoką oglądalnością za granicą formaty programowe. Na nowe produkty, zakup kontentu oraz akwizycje ma trafić 8 mln zł. Na technologie i urządzenia techniczne 2 mln zł. 2,5 mln zł spółka chce wydać na marketing, a pozostały 1 mln zł na zwiększenie kapitału pracującego.

Reklama

Wcześniej przedstawiciele spółki informowali, że środki z emisji akcji mają zostać wydane w ciągu dwóch lat, ale największe wydatki nastąpią w 2011 roku.

Prognoza 4fun Media zakłada, że w 2010 roku grupa osiągnie 17,56 mln zł przychodów, 6,95 mln zł EBITDA oraz 4,06 mln zł zysku netto, co oznacza wzrost w porównaniu z 2009 rokiem odpowiednio o: 29,7 proc., 39,7 proc. i 29,3 proc.

Od 12 do 15 października przyjmowane były deklaracje kupna akcji. Zapisy na akcje serii D potrwają od 18 do 20 października.

Grupa Kapitałowa 4fun Media jest nadawcą dwóch kanałów młodzieżowych 4fun.tv i rebel:tv. Produkuje także programy i treści video, jest też dystrybutorem kilkunastu stacji telewizyjnych, m.in. BBC, CNBC, Playboy na rynek polski.

Sprawdź bieżące informacje z rynku pierwotnego GPW w Biznes INTERIA.PL

PAP
Dowiedz się więcej na temat: 18+ | +18 | 4fun Media
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »