Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" spadły w sierpniu o 7,5 proc. rdr

Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" (wydawanej przez Agorę) spadły w sierpniu 2010 roku o 7,5 proc. rok do roku i wyniosły 48,2 mln zł - poinformowały Wirtualnemedia.pl, powołując się na dane firmy Kantar Media (dawniej Expert Monitor).

Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" (wydawanej przez Agorę) spadły w sierpniu 2010 roku o 7,5 proc. rok do roku i wyniosły 48,2 mln zł - poinformowały Wirtualnemedia.pl, powołując się na dane firmy Kantar Media (dawniej Expert Monitor).

"Rzeczpospolita" w sierpniu zarobiła z reklam według wpływów cennikowych 9 proc. więcej niż przed rokiem (8,9 mln zł), "Polska The Times" - 10,2 proc. więcej (21,9 mln zł), a "Fakt" - 17,6 proc. więcej (14,3 mln zł).

Łącznie w sierpniu 2010 roku cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet (bez autopromocji) wyniosły 146,09 mln zł, co oznacza spadek o 3,4 proc. w skali rok do roku. Tym samym utrzymał się ujemny trend z lipca, kiedy przychody reklamowe prasy codziennej były o 3,2 proc. niższe niż rok wcześniej.

Sprawdź bieżące notowania Agory na stronach BIZNES INTERIA.PL

Reklama
INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: gazety | 'Gazeta Wyborcza' | RDR | gazet | wyborczej | Gazeta Wyborcza | proca
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »