Cherrypick Games daje "nowe życie" starym grom

Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent gier mobilnych, przywróci do życia stare gry ze swojego portfolio. Na mocy licencji, której spółka udzieliła włoskiej firmie Bending Spoons, na rynek trafią wkrótce cztery wybrane tytuły studia, które od długiego czasu nie przynosiły spółce przychodów. Cherrypick Games otrzyma od partnera 110 tys. dolarów.

Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent gier mobilnych, przywróci do życia stare gry ze swojego portfolio. Na mocy licencji, której spółka udzieliła włoskiej firmie Bending Spoons, na rynek trafią wkrótce cztery wybrane tytuły studia, które od długiego czasu nie przynosiły spółce przychodów. Cherrypick Games otrzyma od partnera 110 tys. dolarów.

- Cieszymy się, że zapomniane tytuły, nad którymi kiedyś pracowaliśmy, wkrótce trafią na rynek w odświeżonej wersji. Na tym etapie nie możemy jeszcze zdradzić o które produkcje chodzi, ale są to proste gry, obecnie nie przynoszące spółce przychodów. Dzięki udzielonej licencji, bez żadnych kosztów po naszej stronie, znów zaczną zarabiać. Spółka, która została wydawcą, Bending Spoons, cieszy się bardzo dobrą renomą w branży. To młoda firma, która w niezwykle krótkim czasie zdobyła masę odbiorców. Stworzone przez nią aplikacje zostały pobrane dziesiątki milionów razy i codziennie są odkrywane przez setki tysięcy nowych użytkowników, to imponujący wynik. - informuje Marcin Kwaśnica, prezes Cherrypick Games.

Reklama

Za udzieloną licencję Bending Spoons zapłaci Cherrypick Games 110 tys. dolarów. Na mocy umowy włoska firma będzie miała prawo do czterech gier polskiego studia.

- Oprócz korzyści finansowych, jakie przyniesie nam umowa, zadbaliśmy także o to, by móc uczyć się na graczach - po wydaniu tytułów przez Bending Spoons, będziemy mieli dostęp do bardzo cennych dla nas danych i wskaźników, dotyczących ich zachowań. Dzięki tej wiedzy udoskonalimy swoje obecne i przyszłe tytuły. - dodaje Marcin Kwaśnica.

Spółka podkreśla, że w portfolio wciąż ma kilka gier, które mogą przejść re-publishing. Obecnie rozważa wydanie w ten sposób dwóch najbardziej popularnych wśród graczy tytułów: Touchdown Hero i Sports Hero.

Interia, opr. MD

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »