City Interactive spodziewa się lepszego półrocza

City Interactive, które w pierwszym półroczu 2010 r. wypracowało 10,5 mln zł skonsolidowanego zysku netto w porównaniu do 0,34 mln zł w analogicznym okresie ubiegłego roku, spodziewa się, że druga połowa roku będzie dla spółki znacznie lepsza - poinformował na konferencji prasowej prezes City Interactive Marek Tymiński.

City Interactive, które w pierwszym półroczu 2010 r. wypracowało 10,5 mln zł skonsolidowanego zysku netto w porównaniu do 0,34 mln zł w analogicznym okresie ubiegłego roku, spodziewa się, że druga połowa roku będzie dla spółki znacznie lepsza - poinformował na konferencji prasowej prezes City Interactive Marek Tymiński.

"Drugie półrocze powinno być dla nas znacznie lepsze niż pierwsze" - powiedział Tymiński.

City Interactive wypracowało w pierwszym półroczu 2010 r. 10,5 mln zł skonsolidowanego zysku netto w porównaniu do 0,34 mln zł w analogicznym okresie ubiegłego roku. Zysk operacyjny w tym czasie wyniósł 11,8 mln zł w porównaniu do 0,53 mln zł straty operacyjnej rok wcześniej, a przychody wzrosły do 28,88 mln zł z 17,85 mln zł. Za dobre wyniki pierwszego półrocza odpowiada głównie wprowadzenie do sprzedaży gry "Sniper. The Ghost Warior".

Reklama

"Do tej pory sprzedaż gry przekroczyła już 0,5 mln sztuk. Wprawdzie liczba sprzedawanych gier zaczyna spadać, ale bardzo powoli. Spodziewam się, że w tym roku sprzedamy jeszcze 250-300 tys. sztuk gry na platformę XBox 360" - powiedział prezes.

W ocenie prezesa o dobrych perspektywach na drugie półrocze świadczą już wyniki sprzedaży za lipiec i sierpień. Sprzedaż w tym czasie przekroczyła 27,5 mln zł, czyli wyniosła prawie tyle, co w całym pierwszym półroczu 2010 r. Jego zdaniem w 2010 r. spółka nie przekroczy 100 mln zł przychodów. Poinformował też, że City Interactive rozważa opublikowanie prognoz na 2010 r.

W pierwszym półroczu udział sprzedaży zagranicznej w przychodach grupy City Interactive wzrósł do 89 proc. z 76 proc. na koniec 2009 r. W ocenie Tymińskiego w całym 2010 r. przychody z rynku polskiego będą stanowiły mniej niż 10 proc. sprzedaży spółki.

"Sukces +Snipera+ pozwoli nam na wprowadzenie kolejnych produktów na rynek globalny" - powiedział Tymiński.

"Nasze plany na 2011 przewidują wprowadzenie na rynek dwóch hitów takiego formaty jak +Sniper+, a na 2012 trzech. Nie mogą zapewnić, że ten plan na pewno zrealizujemy, ale będziemy nad tym pracować" - dodał.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: city | Marek Tymiński | spodziewać
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »