Comarch od lutego przejmuje kolejne usługi w ramach KSI ZUS

Zgodnie z podpisaną 2 marca 2018 roku umową na utrzymanie Kompleksowego Systemu Informatycznego między Zakładem Ubezpieczeń Społecznych a firmą Comarch, spółka informatyczna przejmuje sukcesywnie od dotychczasowego dostawcy obsługę kolejnych obszarów kompetencyjnych.

Zgodnie z podpisaną 2 marca 2018 roku umową na utrzymanie Kompleksowego Systemu Informatycznego między Zakładem Ubezpieczeń Społecznych a firmą Comarch, spółka informatyczna przejmuje sukcesywnie od dotychczasowego dostawcy obsługę kolejnych obszarów kompetencyjnych.

1 lutego tego roku Comarch przejmuje od Asseco kolejnych 16 metryk KSI ZUS i będzie obsługiwał już prawie połowę wszystkich metryk w systemie KSI ZUS, a miesięczne oszczędności ZUS wynikające z tego przejęcia od dotychczasowego wykonawcy wyniosą prawie milion złotych.

- Sześć miesięcy temu rozpoczął się proces weryfikacji narastania kompetencji gotowości Comarch do świadczenia usług wsparcia eksploatacji i utrzymania Kompleksowego Systemu Informatycznego ZUS.

Miesiąc przed terminem zakończenia okresu przejściowego mamy potwierdzoną przez ZUS poprawność 100% kompilacji aplikacji oraz pełną gotowość 95% obszarów funkcjonalnych usług. Zespół projektowy z każdym dniem zdobywa dodatkową wiedzę potrzebną do zapewnienia nieprzerwanej i bezawaryjnej pracy systemu, a o wysokiej jakości zespołu Comarch świadczy również fakt, że od dwóch miesięcy świadczymy wszystkie usługi w zadanym umową reżimie SLA - mówi Paweł Prokop, wiceprezes zarządu Comarch.

Reklama

Dzięki przejęciu przez Comarch usług utrzymania KSI ZUS oraz roli integratora roczne oszczędności ZUS wyniosą prawie 50 milionów złotych.

Interia, opr. MZB

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »