CreativeForge Games podpisało porozumienie z akcjonariuszami

Wchodząca w skład grupy kapitałowej PlayWay spółka CreativeForge Games (CFG), producent gier wideo na komputery PC i konsole, poinformowała o podpisaniu aneksu do obowiązującej umowy z akcjonariuszami w zakresie uregulowania dotychczasowych zobowiązań. Na mocy porozumienia stron, CFG zadeklarowało jednorazową spłatę około 50 proc. zadłużenia.

Wchodząca w skład grupy kapitałowej PlayWay spółka CreativeForge Games (CFG), producent gier wideo na komputery PC i konsole, poinformowała o podpisaniu aneksu do obowiązującej umowy z akcjonariuszami w zakresie uregulowania dotychczasowych zobowiązań. Na mocy porozumienia stron, CFG zadeklarowało jednorazową spłatę około 50 proc. zadłużenia.

Studio oświadczyło, że spłata pożyczek jest niezależna od planowanych terminów premier gier komputerowych i nastąpi do końca marca 2022 roku.

- Jesteśmy w przełomowym momencie rozwoju naszej firmy, mamy za sobą nowe otwarcie i konsekwentnie realizujemy przyjętą niedawno strategię działań. W sierpniu zakomunikowaliśmy najważniejsze dla nas kierunki pracy na najbliższe miesiące.

Przy tym wszystkim, bardzo zależało nam także na formalnym uregulowaniu sprawy pożyczek, co udało się z sukcesem rozstrzygnąć. Zdecydowaliśmy się spłacić jeszcze we wrześniu br. połowę zadłużenia - czyli dokładnie 3 mln zł. Pozostałą część planujemy oddać w terminie nie dłuższym niż do 31 marca 2022 roku - komentuje Piotr Karbowski, Prezes CFG.

Reklama

- Chcemy aby sytuacja w spółce była przejrzysta i zrozumiała zarówno dla inwestorów jak i pozostałych uczestników rynku. - dodaje.

Prezes CFG zaznacza, że saldo dostępnych środków pieniężnych w CFG po spłacie pożyczki będzie wynosiło około 2,9 mln zł. Kwota ta w całości zabezpiecza finansowanie działalności operacyjnej, uwzględniając wszystkie bieżące oraz planowane projekty do końca 2021 roku.

- Cieszymy się, że negocjacje zmiany umowy pożyczkowej przyniosły oczekiwany rezultat.

Nie wkluczamy wcześniejszej spłaty pozostałej części zobowiązań. - informuje Piotr Karbowski.

25 września CFG zaprezentowało założenia Programu Motywacyjnego. W jego spółka planuje emisję ponad 133 tys. akcji zwykłych o wartości nominalnej 0,23 zł.

Prezes spółki, podkreśla, że celem programu jest utrzymanie wysokiego poziomu profesjonalnego zarządzania firmą.

- Chcemy stworzyć nowe mechanizmy motywacyjne efektywnego zarządzania i jednocześnie zapewnić stabilny wzrost wartości akcji. Jesteśmy przekonani, że takie działania będą miały realny wpływ na silne związki pomiędzy spółką i jej kluczowymi pracownikami i współpracownikami. - komentuje Prezes Zarządu CFG.

CreativeForge Games (CFG) to wchodzące w skład grupy kapitałowej PlayWay studio developerskie tworzące własne gry na komputery PC i konsole. Spółka została założona w 2011 roku.

Wyróżnikiem CFG jest przede wszystkim specjalizacja w segmencie szeroko pojętych gier taktyczno-strategicznych oraz w grach innych gatunków. Przy dotychczas wyprodukowanych grach, spółka korzystała z globalnych wydawców - partnerów odpowiedzialnych za promocję i sprzedaż produktów. Najbardziej znanymi projektem spółki jest Hard West.

Interia.pl oprac MZB

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »