Dent-a-Medical tnie koszty

Spółka Dent-a-Medical SA zawartą umowę z dostawcą wyposaży sieć gabinetów partnerskich na preferencyjnych warunkach, obniżających ponoszone przez placówki, w tym zakresie koszty nawet o kilkadziesiąt procent.

Spółka Dent-a-Medical SA zawartą umowę z dostawcą wyposaży sieć gabinetów partnerskich na preferencyjnych warunkach, obniżających ponoszone przez placówki, w tym zakresie koszty nawet o kilkadziesiąt procent.

Konsolidująca rynek stomatologiczny spółka Dent-a-Medical SA zawarła umowę z Marrodent Sp. z o.o. - jednym z największych dystrybutorów materiałów, narzędzi i sprzętu stomatologicznego w Polsce. Przedmiotem umowy jest dostarczanie klinikom znajdującym się w sieci Dent-a-Medical Sztuka Tworzenia Uśmiechu wyposażenia gabinetów na preferencyjnych warunkach, obniżających ponoszone przez placówki, w tym zakresie koszty nawet o kilkadziesiąt procent.

Spółka Dent-a-Medical SA z końcem I kw. 2011 roku rozpoczęła intensyfikację działań skoncentrowanych na realizacji przyjętej strategii rozwoju. Spółka skupia obecnie ponad 180 klinik partnerskich, stanowiących podstawę dla współpracy w zakresie dostarczania pakietów usług stomatologicznych podmiotom z segmentu finansowego oraz ubezpieczeniowego. Prowadzone przez Spółkę działania, zaowocowały do chwili obecnej zawarciem umowy z PZU Pomoc, w ramach, których Klubowicze PZU otrzymali dedykowany pakiet stomatologiczny. Obecnie trwają również rozmowy z innym instytucjami finansowymi.

Reklama

Kontrakt, jaki zawarliśmy umożliwi nam stworzenie niezależnego zaplecza logistycznego klinikom partnerskim oraz wpłynie na obniżenie ich kosztów działania. Kolejnym naszym celem jest implementacja pełnych rozwiązań marketingowych wspierających ich funkcjonowanie. - komentuje Mariusz Andrych, Prezes Zarządu Dent-a-Medical SA. - Współpraca z dystrybutorem poprzez pośrednictwo Dent-a-Medical w kontaktach z placówkami, pozwoli na uruchomienie kolejnego kanału przychodów, który w naszej ocenie wpłynie w istotny sposób na przychody spółki. - dodaje.

Realizowana strategia Spółki zakłada dwutorowość kanałów przychodów z prowadzonej działalności. Pierwszym z nich są zyski ze sprzedaży ubezpieczeń i programów stomatologicznych dystrybuowanych przez instytucje finansowe stanowiące ryczałt lub sumę opłaty ryczałtowej i prowizji. Drugi kanał przychodów zakłada przychody z dystrybucji materiałów stomatologicznych.

INTERIA.PL/materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »